Nieuw modem

chucky666
Reputatie 1
Badge
Kan mijn V8 omgeruild worden voor een V10.

Reden :
Ik moet de V8 (bij 2 verschillende V8 modems is dit) iedere week een software reset of een hardware reset geven.
Hij geeft nog wel 110mb aan in het modem maar is dan niet meer vooruit te branden.
Voorbeeld : als ik netflix kijk rechtstreeks op de tv of via de tvontvanger dan gaat het een paar dagen goed en kan ik op de tv gewoon in 4k en op tvontvanger in hd kijken maar na een paar dagen krijg ik alleen nog maar sd kwaliteit.
Doe ik een soft of hard reset dan gaat het weer een paar dagen goed enz.....

Nu lees ik overal dat de V10 stabieler is dan de V8 en mischien dat dat helpt.
Voor de 2x V8 had ik een zyxel en daar had ik er geen last van.

3 Reacties

Michael
Reputatie 5
Badge +2
Hi Chucky,

Bedankt voor het aanmaken van een topic.

Vervelend dat de verbinding op meerdere vlakken niet lekker loopt. Dat kan en mag niet de bedoeling zijn. Ik denk echter niet dat de V8 vier de oorzaak van is. Ook denk ik dat de V10 niet per se deze problemen gaat verhelpen. De oorzaak van het probleem ligt dan ook ergens anders denk ik.

Kun je aangeven wat je bedoelt met: 'niet vooruit te branden'? Ook ben ik benieuwd of je het probleem met de kwaliteit van Netflix ook op de andere ontvanger.

Ik zie je reactie tegemoet.
chucky666
Reputatie 1
Badge
Hoi Michael,
Met niet vooruit te branden bedoel ik dat internet heel langzaam is op dat moment.
Dan openen site's heel langzaam en kwaliteit van bv netflix schiet naar beneden.
Op de ontvanger boven gebeurt dit op hetzelfde moment ook.
In het modem geeft ie dan wel gewoon 110/27 aan.
chucky666
Reputatie 1
Badge
Verder ben ik dik tevreden met telfort en heb gisteren dus weer verlengt

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$