Nieuw kastje geïnstalleerd en wifi werkt niet

Graag zou ik graag terug gebeld worden door Rob, dit was beloofd toen het al mis ging met de eerste keer wanneer het nieuwe kastje geïnstalleerd zou worden. Inmiddels heb ik al 60€ betaald aan telefoon gesprekken op 28-12 waarin gewoon opgehangen werd. En nu dus ook nog €50 betaald voor het installeren door Guidion. Ik heb nu al geen wifi meer sinds half december maar betaal wel steeds ook nog eens abonnementkosten. Ik ben al lang klant bij jullie. Rob heeft me beloofd terug te bellen of de installatie goed verlopen is en de €50 Euro zou terug betaald worden door jullie. Ik vraag dus ook of alsjeblieft de wifi gemaakt kan worden? Het nieuwe abonnement is dus sinds donderdag ingegaan. Graag wil ik ook krediet van die €60,- die ik dus onnodig heb moeten betalen omdat jullie vergeten waren de installatie in te plannen volgens afspraak plus wel al mijn Internet toen hebben uitgeschakeld!!! Sinds half december!!!

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi cvgeloven1, dat klinkt niet als een fijne situatie. Goed dat je dit aangeeft en een topic hebt aangemaakt. Ik help je graag op weg dit op te lossen.

Het is niet netjes dat je niet teruggebeld bent, als dat afgesproken was. Als ik je goed begrijp is er een Guidion monteur langs geweest, heeft hij je (internet)verbinding hersteld? Kan je voor mij ook in je profiel je huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen? Dan kan ik je gegevens erbij pakken. Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan kan ik ook met je meekijken naar de kosten die je beschrijft.

Reageer