beantwoord

Niet tevreden over afgenomen diensten

• 29 december 2015
  • 6 reacties
  • 207 keer bekeken

Reputatie 1
Ook ik deel dit bericht. Sinds eind nov. overgestapt op uitgebreider glasvezel pakket dan die wij hadden. Nu experiabox. Helaas bij uitzending gemist, tv-video en opname alleen maar haperingen en vastlopen. Zeer irritant. Verder konden wij 10 dagen terug naar uitzending gemist kijken. Nu slechts 48 uur! Was van tevoren niet aan ons verteld. Al regelmatig met klantenservice gebeld. Zij geven aan dat dit probleem al bestaat vanaf febr. 2015 en dat er nog geen oplossing is. Waarom verkopen ze dit pakket dan? Verder vind ik het belachelijk dat er naar de klantenservice met een 0900 nummer moet worden gebeld. Dat valt buiten onbeperkt bellen. Aangezien ik regelmatig heb gebeld is compensatie op z'n plaats. December actie film en welkom film zijn niet te kijken door het vast lopen. Ook daar hebben we dus niets aan gehad. Ik zou bijna zeggen: ik wil de aminobox weer!
icon

Beste antwoord door anna68 8 januari 2016, 11:12

Er is idd nu snel contact gekomen vanuit klantenservice met oplossing die past voor dit moment. Ben tevreden over de afwikkeling!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Telfort heeft ook een "Buitenland" klantenservice telefoonnummer.
Als je een account hebt met een dienst als bijv. "Skype", kun je voor 2 cent per minuut dat buitenlandnummer gebruiken.

Verder zou ik de modem/router eens resetten, en van de TV set-up box de "software verwijderen" en volledig opnieuw laten installeren. Kost ongeveer 10 minuten.

TV ingeschakeld

- Zet de tv-ontvanger uit met de wip-schakelaar aan de achterkant
- Wacht 30 seconden.
- Zet de de tv-ontvanger weer aan met de wip-schakelaar aan de achterkant
- Druk als het eerste stip/streepje voor op de display verschijnt direct een keer kort op de standby-knop op de rechter bovenkant van de tv-ontvanger.
- Er verschijnt een menu op de TV
- Zet de selectie op "Software verwijderen" door met de afstandbediening die keuze te maken

De ontvanger wordt opnieuw opgestart en de software wordt opnieuw geladen. (Duurt dus iets van pakweg 10 minuten).
Reputatie 1
Telfort heeft ook een "Buitenland" klantenservice telefoonnummer.
Als je een account hebt met een dienst als bijv. "Skype", kun je voor 2 cent per minuut dat buitenlandnummer gebruiken.

Verder zou ik de modem/router eens resetten, en van de TV set-up box de "software verwijderen" en volledig opnieuw laten installeren. Kost ongeveer 10 minuten.

TV ingeschakeld

- Zet de tv-ontvanger uit met de wip-schakelaar aan de achterkant
- Wacht 30 seconden.
- Zet de de tv-ontvanger weer aan met de wip-schakelaar aan de achterkant
- Druk als het eerste stip/streepje voor op de display verschijnt direct een keer kort op de standby-knop op de rechter bovenkant van de tv-ontvanger.
- Er verschijnt een menu op de TV
- Zet de selectie op "Software verwijderen" door met de afstandbediening die keuze te maken

De ontvanger wordt opnieuw opgestart en de software wordt opnieuw geladen. (Duurt dus iets van pakweg 10 minuten).

Helpt niet. Is is trouwens door een monteur van gideon geinstalleerd. Daar hebben wij voor betaald. Volgens mij ligt het richting het streamen van opgenomen materiaal. Volgens klanten service bestaat dit al sinds februari 2015 en weet men niet waar het aan ligt. Dit had te voren gecommuniceerd moeten worden voordat wij de overstap hebben gemaakt. Zo ook dat uitzending gemist slechts 48 uur terug te kijken is! Wat betreft gebruik van skype wat slechts 2 ct p/min kost: ook dat kost geld, terwijl een normaal regulier nummer geheel gratis zou zijn. Klantenservice is een service voor een klant. Je belt niet voor niets naar deze service. Meestal vanwege problemen. Voor deze problemen moet je dus betalen!? Ik hoop op een bevredigende oplossing.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Anna! Ik heb jouw reactie verplaatst naar een nieuw topic aangezien je reageert op een kwestie die op jouw situatie niet van toepassing is. Erg vervelend dat de informatievoorziening in jouw geval wat te wensen over laat. Kan me indenken dat je dit graag anders ziet. Ik wil voor je laten kijken naar deze kwestie als je jouw 06-nummer naar mij stuurt in een privévenster. Na ontvangst ben ik je graag verder van dienst.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Anna! Ik heb jouw verhaal naar de klantenservice doorgezet. Zij zullen binnen enkele werkdagen contact met je opnemen om het met je door te spreken. Wil je het mij laten weten als je bent benaderd? Ben erg benieuwd naar hoe het afgelopen is.
Reputatie 1
Er is idd nu snel contact gekomen vanuit klantenservice met oplossing die past voor dit moment. Ben tevreden over de afwikkeling!
Reputatie 8
Badge +2
Hi Anna! Da's fijn om te vernemen! Laat je me weten of de oplossing ook van permanente aard is? Ben benieuwd! 🙂