beantwoord

Niet mogelijk te verbinden met VPN via Telfort Glasvezel

  • 27 februari 2019
  • 101 reacties
  • 5204 keer bekeken

Sinds enkele weken heb ik glasvezel van Telfort. Via deze (prima) internetverbinding wil ik graag via een VPN verbinding maken op de server van werk, zodat ik thuis bij de gedeelde netwerkschijf kan.
Helaas werkt dit niet via ons Telfort netwerk (wel op het Ziggo netwerk van de buren). De VPN is dus zeker goed ingesteld (ICT helpdesk van werk heeft me hiervan verzekerd). Toen ik Telfort opbelde zeiden ze: we ondersteunen VPN niet.

Ik heb een Experia Box V10a. Weet iemand misschien of het kan helpen om een ander modem te installeren?

Groeten een ontevreden gebruiker
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 5 december 2019, 16:45

Hallo allen, ik heb een update vanuit de organisatie: 

De firmware fix wordt op dit moment nog getest voor Telfort, is niet langer op individueel verzoek te pushen en we verwachten dat we deze in het eerste kwartaal van 2020 beschikbaar stellen. Als jouw V10a geen VPN-verbinding maakt en je niet zonder kunt, laat dan een bericht achter in dit topic. We sturen je zo spoedig mogelijk een reactie om aan te geven hoe we je verder helpen. Dit kan enkele werkdagen duren.  

Ik begrijp dat dit niet de update is waar iedereen op zat te wachten, maar we gaan ons uiterste best doen om iedereen zo goed mogelijk te helpen.

Bekijk reactie

101 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Probleem opgelost.

Bedankt Telfort ! :-)

Graag gedaan, @korwegter. Fijn om te lezen dat het is opgelost.  

Reageer