Helaas werkt dit niet via ons Telfort netwerk (wel op het Ziggo netwerk van de buren). De VPN is dus zeker goed ingesteld (ICT helpdesk van werk heeft me hiervan verzekerd). Toen ik Telfort opbelde zeiden ze: we ondersteunen VPN niet.
Ik heb een Experia Box V10a. Weet iemand misschien of het kan helpen om een ander modem te installeren?
Groeten een ontevreden gebruiker
Beste antwoord door Natasja
Hallo allen, ik heb een update vanuit de organisatie:
De firmware fix wordt op dit moment nog getest voor Telfort, is niet langer op individueel verzoek te pushen en we verwachten dat we deze in het eerste kwartaal van 2020 beschikbaar stellen. Als jouw V10a geen VPN-verbinding maakt en je niet zonder kunt, laat dan een bericht achter in dit topic. We sturen je zo spoedig mogelijk een reactie om aan te geven hoe we je verder helpen. Dit kan enkele werkdagen duren.
Ik begrijp dat dit niet de update is waar iedereen op zat te wachten, maar we gaan ons uiterste best doen om iedereen zo goed mogelijk te helpen.