beantwoord

Niet mogelijk te verbinden met VPN via Telfort Glasvezel

• 27 februari 2019
  • 73 reacties
  • 2902 keer bekeken

Toon het eerste bericht

73 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Dag @1001973410. Ik heb de aanvraag zojuist voor je gedaan en laat het aan je weten zodra ik bericht heb dat de software naar je modem is gepusht. 🙂
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @1001973410. Sorry, helemaal vergeten te melden, maar je hebt het vast al gemerkt: de nieuwe software is naar je modem gepusht. 👍🏼
Reputatie 1
Hartelijk bedankt! We gaan het deze week testen.
Reputatie 1
Hallo @1001973410. Sorry, helemaal vergeten te melden, maar je hebt het vast al gemerkt: de nieuwe software is naar je modem gepusht. 👍🏼
Hartelijk bedankt! We gaan het deze week testen.
Dag allen,
Fijn dat het probleem voor jullie op deze manier is opgelost. Ik heb het op een andere manier opgelost, namelijk door over te stappen naar T-Mobile na de prijsverhoging van Telfort.

Overigens wacht ik nog steeds op het oude modem dat me door de telefonische klantenservice was beloofd. eind maart aangevraagd en nooit meer iets gehoord!
Reputatie 1
Hebben getest en het werkt uitstekend. Bedankt Natasja!
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @Forum123. Ik vind het erg jammer dat je je genoodzaakt voelde om de overstap te maken naar een andere provider. Betreft het modem: ik heb je eerder in dit topic uitgelegd dat er door mijn collega enkel een verzoek is gedaan bij een achterliggende afdeling om een Experia Box V10 te versturen. Dat verzoek is dus niet goedgekeurd door desbetreffende afdeling. Ik zie verder dat je abonnement per 1 juni is stopgezet, dus volgens mij heeft het geen zin meer om de nieuwe software naar je modem te laten pushen. Als je toch nog ergens vragen over hebt, dan hoor ik het graag.
Reputatie 6
Badge +9

Hallo @1001973410. Sorry, helemaal vergeten te melden, maar je hebt het vast al gemerkt: de nieuwe software is naar je modem gepusht. 👍🏼Hebben getest en het werkt uitstekend. Bedankt Natasja!

Top! Heel fijn, @1001973410. 😄
Ik zou ook graag de nieuwe versie naar mijn experiabox v10 gepushed hebben.
contracthouder staat achter mijn 06 nummer
Reputatie 8
Het gaat in dit onderwerp niet om de Experia Box V10, maar om de V10A
De V10 heeft geen problemen met VPN.
@Natasja - Telfort
Dan had Telfort me wel even kunnen laten weten dat het verzoek niet gehonoreerd was.
Reputatie 8
Er valt weinig wel of niet te honoreren.
De firmware van de V10A is helemaal niet compatibel met de V10

Dus wat zou Telfort dan nog moeten toevoegen als antwoord?
Toch niets? Je bent nu toch op de hoogte dat het er niet mee samenwerkt?
Reputatie 8
Badge +19
Daarnaast zeg je inmiddels overgestapt te zijn naar T-Mobile.
Wat heeft het pushen van firmware (als dat al mogelijk was gezien het verschil V10/V10A) naar een niet aangesloten Telfort modem dan nog voor zin..?
Dit ging over het aanvragen van een V10 modem (voordat de firmware geüpdate was). Per telefoon was me dit beloofd en toen heb ik nooit meer iets gehoord.
Reputatie 6
Badge +9
Ik zou ook graag de nieuwe versie naar mijn experiabox v10 gepushed hebben.
contracthouder staat achter mijn 06 nummer

Dag @ba1001839106. Zoals @Babylonia al opmerkt: de Experia Box V10 heeft geen issues met VPN. Ik kan alleen nieuwe software naar de Experia Box V10a laten pushen.
Reputatie 6
Badge +9
@Natasja - Telfort
Dan had Telfort me wel even kunnen laten weten dat het verzoek niet gehonoreerd was.

Ik snap je punt, maar het is in dit geval niet gebruikelijk dat er door de achterliggende afdeling in kwestie wordt gemeld of het verzoek wel of niet is goedgekeurd.
Bedankt voor de terugkoppeling.
Ik had gehoopt dat ik de v10 makkelijk als VPN kon instellen.
Reputatie 8
De V10 is gemakkelijk met de juiste port forwardings in te stellen, voor connectie van buitenuit naar een achterliggende VPN-server binnen je eigen netwerk. En kent geen restricties bij gebruik van een VPN-Client op een PC in verbinding naar een VPN-server naar externe locatie.

Wat is je probleem met de V10 dan?
Mogelijk beter een eigen onderwerp beginnen, want deze draad gaat over de V10A.
Reputatie 6
Badge +9
Geen probleem, @ba1001839106. Ik begrijp dat je wat problemen ondervindt met het instellen van VPN op de Experia Box V10. Kijk ook eens naar dit topic voor uitleg over het instellen van port forwarding. Als je er niet uit komt wil ik je, zoals @Babylonia al benoemt, vragen om hier een nieuw topic voor te starten. Dan houden we het overzichtelijk. 🙂
Beste Natasja,

Goed om te horen dat er een firmware oplossing is.
Graag zou ik deze ook ontvangen.
Reputatie 6
Badge +9
Dag @SystemX. Ik heb de engineer gevraagd om de software te pushen. Wel even goed om te vermelden: het kan enkele werkdagen duren voor dit gebeurt, omdat hij pas vanaf 15 juli weer aanwezig is. Ik laat het aan je weten als de nieuwe software is gepusht. 🙂
Reputatie 1
Goedemiddag,

Graag ontvang ik ook een update voor mijn v10 modem omdat bij mij de vpn verbinding niet werkt
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @Vervoort32. Ik zie dat je een eigen topic bent gestart en me daarnaast een privébericht hebt gestuurd. Het is niet nodig om dezelfde vraag te stellen in meerdere topics. Doorgaans reageren we binnen 24 uur. 🙂 Omdat je een Experia Box V10 hebt, en geen Experia Box V10a, wil ik het probleem graag verder bespreken in je eigen topic. Dan houden we het mooi overzichtelijk!

Reageer