beantwoord

Niet eens met vergoeding bij week zonder internet

• 5 maart 2019
  • 9 reacties
  • 273 keer bekeken

we hebben ruim een week geen thuis internet verbinding gehad
alle mobiele data op 5 abo ging in rap tempo op
contact gehad met thuis ,gaat er nog iets opgelost worden
anders wil ik graag extra data op mobiel 5 x
overleg met thuis mobiel onderling,, ik in de wacht
geen probleem dat kon
nu krijgen we toch de rekening gepresenteerd op onze mobiele abo
dat is zuur en niet overeen gekomen
ik kan een vergoeding krijgen van 10 euro , dat schiet bij mij toch in t verkeerde keelgat
ik had toch wel wat meer verwacht van telfort , ben al heel veel jaren klant
maar als er geen oplossing komt dan zeg ik alles op
3 x monteur geweest, was er dan toch 1 met kennis , en ik ga niet weg voor t werkt
eindelijk weer internet thuis ( murat ceyhan )
ik hoop op een oplossing

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 6 maart 2019, 12:50

Dag @kaasjager. Het is zeker vervelend om ruim een week zonder internet te zitten. 😞 Extra mobiele data is dan natuurlijk fijn. Je geeft aan dat je telefonisch contact hebt gehad hierover en je is toegezegd dat de extra kosten zouden worden vergoed. Ik zie dit in de notities van mijn collega's niet terug. Wij hebben ook niet de mogelijkheid om de extra kosten die je maakt met je mobiele abonnement te vergoeden. Ik zie dat er in totaal per abonnement minimaal vier extra internetbundels ter waarde van € 5,- zijn aangezet. Ik snap dat het zuur is dat die kosten nu in rekening worden gebracht bij jou, maar ik kan die niet voor je vergoeden.

Mijn collega heeft je een vergoeding van € 10,- aangeboden uit coulance. Daarnaast kan ik je de abonnementskosten per dag van de (ver)storing vergoeden. Dit komt neer op € 6,24. Op deze pagina lees je meer over hoe zo'n vergoeding tot stand komt. Ik kan dus in totaal een vergoeding doorvoeren van € 16,24. Ik ben bereid dit af te ronden naar € 17. Als je je profiel aanvult met de laatste 3 cijfers van je IBAN en mij een seintje geeft zodra je dit hebt gedaan, kan ik de vergoeding voor je doorvoeren.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 3
Hallo Klaasjager,

wat een gedoe allemaal het is erg vervelend om zonder internet te zitten. zeker als het zo belangrijk voor je is dat je het opvangt met mobiel internet. Ik denk dat telfort al behoorlijk redelijk is met 10 euro vergoeding. We hebben het immers niet over een zakelijke verbinding en daar komt dan ook gelijk mijn tip: Als je verbinding zo belangrijk is is het een optie een zakelijk abonnement met een snelle service level af te nemen. kijk hier voor de mogelijkheden

Reputatie 8
Badge +9
Dag @kaasjager. Het is zeker vervelend om ruim een week zonder internet te zitten. 😞 Extra mobiele data is dan natuurlijk fijn. Je geeft aan dat je telefonisch contact hebt gehad hierover en je is toegezegd dat de extra kosten zouden worden vergoed. Ik zie dit in de notities van mijn collega's niet terug. Wij hebben ook niet de mogelijkheid om de extra kosten die je maakt met je mobiele abonnement te vergoeden. Ik zie dat er in totaal per abonnement minimaal vier extra internetbundels ter waarde van € 5,- zijn aangezet. Ik snap dat het zuur is dat die kosten nu in rekening worden gebracht bij jou, maar ik kan die niet voor je vergoeden.

Mijn collega heeft je een vergoeding van € 10,- aangeboden uit coulance. Daarnaast kan ik je de abonnementskosten per dag van de (ver)storing vergoeden. Dit komt neer op € 6,24. Op deze pagina lees je meer over hoe zo'n vergoeding tot stand komt. Ik kan dus in totaal een vergoeding doorvoeren van € 16,24. Ik ben bereid dit af te ronden naar € 17. Als je je profiel aanvult met de laatste 3 cijfers van je IBAN en mij een seintje geeft zodra je dit hebt gedaan, kan ik de vergoeding voor je doorvoeren.
ik vrees dat ik niet verder kom
er zijn 4 afspraken gemaakt met een monteur 4 x heeft er iemand vrij genomen
en is dus niet gaan werken ,kosten liggen vele malen hoger
het is zo
leer voor de volgende x en e mail bevestiging vragen
maar of dat lukt
ik zie de vergoeding wel verschijnen
en ga op zoek naar andere provider
al meer dan 10 jaar vaste klant geweest had iets meer verwacht
Reputatie 8
en ga op zoek naar andere provider
Dat is natuurlijk aan jezelf.
Maar ik vrees dat elke andere provider je geen hogere kostenvergoeding aanbiedt, omdat simpelweg aanvullende kosten die jezelf lijdt nooit in een "consumenten" contract worden meegenomen. Kijk de leveringsvoorwaarden er maar eens op na.

De provider die dat mogelijk wel doet, zijn de abonnementskosten zodanig hoog, dat het verschil met wat je nu lijdt, reeds in 2-3 maanden de kosten overstijgt van jouw eenmalige kosten van naar ik schat € 40 - tot € 50,- die je nu hebt geleden. Wat een gezanik over iets wat jezelf kunt overzien.

Aanvullende kosten worden in de regel nooit vergoed !!!
je lijkt de vvd wel
Reputatie 8
Het is gewoon de overeenkomst nalopen die jezelf bent aangegaan.
Heeft niets met VVD, politieke voorkeur, links of rechts te maken,
maar met afspraken die je maakt en in een contract zijn vastgelegd!
Reputatie 6
Badge +4
Ondanks dat het een consumentenverbinding is met bijbehorende voorwaarden snap ik heel goed dat het wel zuur is. Automatisch grijp je dan naar bijvoorbeeld je mobiele data. Wie kan er immers tegenwoordig nog zonder internet?

Juridisch gezien doet Telfort niks verkeerd maar ik snap dat het (vooral omdat je al zolang klant bent) gevoelsmatig niet goed voelt. @Babylonia dat het bij de concurrent kwa voorwaarden niet anders zou zijn ben ik helemaal met je eens, ik denk dat het vooral gevoelsmatig is bij @kaasjager (wat ik ook ergens wel kan begrijpen).

Het is in ieder geval fijn dat je verbinding weer werkt (wat het belangrijkst is) en je kan altijd nog overwegen om een klacht in te dienen en dan kijken wat daaruit komt. Ik vind persoonlijk dat er altijd nog iets hoort te zitten tussen de "harde" contractuele afspraken en "menselijke" oplossingen (afhankelijk van de situatie), maar dat is mijn persoonlijke mening.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @kaasjager. Jammer om te lezen dat jij je nu genoodzaakt voelt om op zoek te gaan naar een andere provider. Ik snap dat je ontzettend baalt van de gang van zaken met betrekking tot de monteursafspraken en daarom op meer had gehoopt. Helaas kan ik je niet meer aanbieden. Ik heb de vergoeding voor je doorgevoerd. Deze wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. Als je hier nog vragen over hebt dan lees ik het graag.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @kaasjager. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op mijn vorige bericht. Ik hoop dat dit betekent dat alles zo duidelijk is. ☺

Reageer