beantwoord

Niet de juiste verhuisdatum te kiezen op Mijn Telfort

  • 8 november 2019
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Hallo, Zojuist via Mijn Telfort een verhuisbericht doorgegeven. Ik wilde als datum ‘ 29-11’ invullen maar kon hier niet op klikken. De eerstvolgende mogelijkheid was 13 december, maar dan zijn we al verhuisd.

Hoe zit dit? en wat heeft dit aan gevolgen voor de aansluiting van het internet?

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 8 november 2019, 18:22

Dag @Angela1993. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je gaat verhuizen en je de verhuizing online hebt doorgegeven, maar je geen eerdere datum dan 13 december kon selecteren. Doorgaans duurt het ongeveer 2 weken voordat de verhuizing van je aansluiting is geregeld. Ik kan jammer genoeg niet inzien waarom het nu langer gaat duren. Dat kan verschillende (technische) oorzaken hebben. Ik zou graag willen, maar ik heb de mogelijkheid niet om de datum voor je te wijzigen. Je kan je gratis laten terugbellen door de specialisten voor alles wat de verhuizing van je abonnement betreft. Als er mogelijkheden zijn, dan kunnen zij die met je bespreken.  

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dag @Angela1993. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je gaat verhuizen en je de verhuizing online hebt doorgegeven, maar je geen eerdere datum dan 13 december kon selecteren. Doorgaans duurt het ongeveer 2 weken voordat de verhuizing van je aansluiting is geregeld. Ik kan jammer genoeg niet inzien waarom het nu langer gaat duren. Dat kan verschillende (technische) oorzaken hebben. Ik zou graag willen, maar ik heb de mogelijkheid niet om de datum voor je te wijzigen. Je kan je gratis laten terugbellen door de specialisten voor alles wat de verhuizing van je abonnement betreft. Als er mogelijkheden zijn, dan kunnen zij die met je bespreken.  

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Angela1993. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik heb voor de zekerheid je abonnement erbij gepakt. Ik zie dat je contact hebt gehad met de specialisten en zij de verhuizing hebben geannuleerd en opnieuw hebben doorgevoerd per 29 november. Fijn dat dat is gelukt. Laat het gerust weten als je nog andere vragen hebt en succes met de verhuizing!

Reageer