beantwoord

Niet bereikbaar tijdens storing

• 13 december 2017
  • 3 reacties
  • 148 keer bekeken

Vanavond om 23:50 viel mijn verbinding weg: TV, telefoon en internet. Na drie maal modem uitzetten conclusie: storing. Telfort bellen dus. Simpel? Nee: onmogelijk. Goed, 20 minuten later deed de TV het weer, en even later ook weer internet, dus op de site zoeken naar contactgegevens. En die zijn er niet.

Vraag: hoe neem ik 's avonds contact op met Telfort. Detail: ik doe niet aan sociale media (Twitter, Facebook komen er bij mij niet in). Graag, desnoods in een privebericht, gegevens voor contact per telefoon, email, whatsapp, skype, of desnoods SMS. Iets wat een vrij direct antwoord oplevert.
Zelfs een werkend contactformulier schijnt niet te bestaan.
Als het werkelijk niet mogelijk is ingeval van een storing contact op te nemen, denk ik dat het tijd is een andere provider te zoeken, maar wellicht heb ik iets over het hoofd gezien. Dat hoor ik dan graag.
PS: ik bezoek dit forum natuurlijk NOOIT. Heb wel wat beters te doen. Kopie van het antwoord dus graag naar mijn email

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast
icon

Beste antwoord door Deborah 13 december 2017, 15:59

Hey marcb, ik kan me voorstellen dat je ons in nood had willen bereiken. Om ook antwoord te geven op je vraag, via Facebook en Twitter kun je ons dagelijks van 07.00 tot 23.00 bereiken. Aangezien je niet aan social media doet, kun je ons telefonisch maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 bereiken en op zaterdag van 10.00 tot 17.00. Op het forum werken we op werkdagen van 9 tot 21 uur. We zijn dus 's avonds wel bereikbaar, alleen wel met een maximum. Ik kan het helaas niet mooier maken. Mocht je onze hulp buiten de openingstijden nodig hebben, dan adviseer ik je om de probleemoplosser te raadplegen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Twitter is de enige optie die zijn 24 uur per dag bereikbaar en als je een mail wilt ontvangen betreffende reacties op je topic dan kun je dat bij je forum profiel bij algemene instellingen aangeven
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 1
Telfort heeft geen 24x7 klantenservice. Dan kun je beter naar KPN, maar daar betaal je ook meer :)

Als je 24x7 ondersteuning belangrijk vindt, kun je beter uitzoeken of het er is voordat je klant wordt.
Reputatie 4
Badge +6
Hey marcb, ik kan me voorstellen dat je ons in nood had willen bereiken. Om ook antwoord te geven op je vraag, via Facebook en Twitter kun je ons dagelijks van 07.00 tot 23.00 bereiken. Aangezien je niet aan social media doet, kun je ons telefonisch maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 bereiken en op zaterdag van 10.00 tot 17.00. Op het forum werken we op werkdagen van 9 tot 21 uur. We zijn dus 's avonds wel bereikbaar, alleen wel met een maximum. Ik kan het helaas niet mooier maken. Mocht je onze hulp buiten de openingstijden nodig hebben, dan adviseer ik je om de probleemoplosser te raadplegen.

Reageer