beantwoord

Netwerkkabel vergoeding

• 11 april 2018
  • 11 reacties
  • 254 keer bekeken

Netwerkkabel en overige kosten vergoeden!!
Waar kan bon naar toe gemaild!!!
icon

Beste antwoord door Wieger DB 12 april 2018, 14:18

Hoi Angela, ik zie terug dat je problemen hebt gehad met je TV verbindingsset. Mijn collega adviseerde om met een bekabelde verbinding te testen. Hier zie ik niet terugkomen dat er een vergoeding is toegezegd. Ik kan je niet tegemoet komen in de aanschafkosten voor deze kabel. De bekabeling in de woning is namelijk de verantwoordelijkheid van de klant.

Als je het hebt over het stoppen van de zender JimJam, dat is de aanbieder die hiermee gestopt is. Daar bieden wij geen vergoeding voor aan. Wij krijgen deze stream vanuit de aanbieder namelijk niet meer aangeboden.
Bekijk reactie

11 reacties

Als je je verzoek, met reden, hier post. En je gegevens in je forumprofiel zet, dan pakt webcare je topic wel op. Zij sturen je dan per pb een mailadres om je facturen naar toe te sturen.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Angela, welkom op het forum. Je geeft aan dat je de netwerkkabel en overige kosten vergoed wilt krijgen. Het is mij niet geheel duidelijk wat hier de achtergrond van is. Kan je dit verder aan me uitleggen?
Ik moest zelf 1 kopen. En zou deze vergoed krijgen. Zie mijn klantgegevens / interactie.
Heb een aantal dagen storing gehad. En mis een zender bij het kidspakket. Waar klanten ook een vergoeding voor hebben gehad..maar ik niet
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Angela, ik zie terug dat je problemen hebt gehad met je TV verbindingsset. Mijn collega adviseerde om met een bekabelde verbinding te testen. Hier zie ik niet terugkomen dat er een vergoeding is toegezegd. Ik kan je niet tegemoet komen in de aanschafkosten voor deze kabel. De bekabeling in de woning is namelijk de verantwoordelijkheid van de klant.

Als je het hebt over het stoppen van de zender JimJam, dat is de aanbieder die hiermee gestopt is. Daar bieden wij geen vergoeding voor aan. Wij krijgen deze stream vanuit de aanbieder namelijk niet meer aangeboden.
Waarom lees ik dan dat andere mensen hiervoor wel een vergoeding of een gratis dienst krijgen voor de missende jim jam zender?

En de kabel is mij door 2 medewerkers toegezegd. Vraag het ze zelf maar terug!!
Het gaat mij niet eens om de paar euro maar om het principe nu. En dat mij nu word gezegd dat dat niet zo is... probeert u nou te zeggen dat ik hier sta te liegen???
Vraag uw collega's dit na!!
De gratis dienst was 2 maanden gratis pluspakket.
Dat kan je zelf ook aanzetten. Wel bijtijds uitzetten!
https://www.telfort.nl/persoonlijk/internet-tv-bellen/interactieve-tv/zenderpakketten/pluspakket.htm

Pluspakket bestellen
Het Pluspakket kost 10,- per maand en is nu de eerste 2 maanden gratis.
Verbinding is weer slecht!!
En niet correct geholpen..
Reputatie 8
Badge +17
Even voor de goede orde is de tv ontvanger nu wel of niet bekabeld aangesloten en ik zie hier niet terugkomen dat je niet correct bent geholpen omdat Wieger van Telfort een duidelijk antwoord heeft gegeven
Reputatie 4
Badge +6
Hi Angela11, om je te helpen heb ik ook een vraag. Kun je aangeven waar je precies aan merkt dat de verbinding slecht is?

We horen het graag van je 😳.
Nog steeds hapering in beeld.. de ene dag wel en de ander weer niet..dus ja. Heb al zo'n nieuwe kabel gehaald toen leek het beter maar nu heeft hij het weer af en toe
Reputatie 4
Badge +6
Hi Angela11, bedankt voor je reactie. Wil graag samen met je ontdekken waar het probleem zit. Kun je allereerst je modem resetten? Ik zie dat dit nog niet is gedaan. Als dat niet helpt kun je dan je tv-ontvanger resetten? Als dat ook niet helpt, kun je dan andere poorten op het modem testen waarop de tv-ontvanger is aangesloten? Het is bijvoorbeeld mogelijk dat de poort waarop je tv-ontvanger is aangesloten stuk is.

Hoor het weer van je!

Reageer