NETWERK STUK?

  • 13 oktober 2012
  • 0 reacties
  • 1795 keer bekeken

Hoi Telfort,
Ik probeer de klantenservice al een tijd te bereiken maar zonder succes (na 2 x 45min. in de wacht te staan vanaf mobiel wordt dit mij iets te kostbaar) 
Dus dan maar via dit forum. 
Wij hebben in onze straat een probleem met de gehele verbinding. 
Idereen die een contract met KPN of TELFORT heeft afgesloten zit zonder verbinding. 
Wij hebben geen televisie, telefoonverkeer of Internet. 
Er is gisteren in de straat gewerkt, mijn conclusie is dan ook dat er iets mis moet zijn gegaan met een kabel?
Bewoners met UPC hebben wel verbinding.
Ik vind het vreemd dat er geen bericht is achtergelaten bij de bewoners, een heel weekend zonder telefoon, Internet of Telefoon is niet echt prettig.
Zou u  mij zo snel mogelijk willen berichten naar csleijpen@hotmail.com via mail of bellen naar 0615699638
Vriendelijke groet,
Carolijn Bijker 

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer