beantwoord

netwerk problemen met ZyXEL P-2812HNU-F1

• 21 mei 2016
  • 5 reacties
  • 403 keer bekeken

De laatste tijd ondervind ik met de Zyxel P-2812HNU-F1veel problemen met Wifi. Apparaten zoals Playstation vaste pc, laptops met Windows,enz. Eigenlijk alles wat verbinding kan maken met de Wifi van de Zyxel vertoond problemen. Wegvallen van de verbinding, traag laden of zelfs tot geen verbinding kunnen komen.

Wat ik zoal gedaan heb: Gereset, kanalen veranderd, gekeken of andere apparaten storing vertonen. kabels verandert Eigenlijk zo'n beetje alles, maar de problemen blijven aanhouden. al gebelt na de klantenservice ook al dingen gedaan maar probleem blijft voordoen den zelf een hardware probleem
zelfs bekabeld gooit ie mij er om de paar minuten er uit.en krijg nu ook last van DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET

Heeft iemand nog verder tips om dit probleem te kunnen oplossen?
icon

Beste antwoord door hgrath 21 mei 2016, 20:12

Is al opgelost was idd brakke modem nieuwe is onderweg
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Is al opgelost was idd brakke modem nieuwe is onderweg
Kijk is aan! Ik heb nog 2 kleine tips die misschien handig zijn:

- Aan de achterkant staat de nieuwe Wi-Fi ssid en password. (waarschijnlijk wist je dit al 😎 )
- Inloggen op je modem moet nu via 192.168.2.254 (In het geval van een experiabox v8, standaard wachtwoord is hetzelfde :D)
dankjewel voor de tip maar nog steeds hetzelfde probleem verbinding valt om de haverklap weg
maar lampjes blijven branden iemand misschien nog een tip hoe ik verder kan heb al alles geprobeerd
na heel veel speur werk probleem toch verholpen was een utp kabel probleem zat breuk in toch bedankt voor de tip
Badge +1
Hallo hgrath, wat zonde dat dat niet eerder aan het licht is gekomen! Gelukkig is het nu uiteindelijk wel opgelost.

Op dit topic plaats ik nu een slotje. Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, mag je daar een nieuw topic voor aanmaken.