beantwoord

Netflix verliest om exact de 5 min de verbinding met mijn router

• 20 november 2017
  • 2 reacties
  • 170 keer bekeken

Netflix via de TV verliest om de 5 minuten zijn connectie. In de log van de router zie ik dat ie elke keer opnieuw een IP adress vraagt om de 5 minuten. Er lijkt dus iets niet helemaal lekker te zitten met de Telfort DNS en dat veroorzaakt Netflix om te disconnecten. Waarom dit is is mij een raadsel. Mijn PC heeft hier ook last van. Resetten heeft niets geholpen. Heb ook de instellingen van UPnP aan en uit geprobeerd. Helpt niet.
Graag advies.
icon

Beste antwoord door Stephen 4 december 2017, 19:46

Beste rpboer, wat jammer dat een reactie van jou is uitgebleven. Ik neem aan dat je geen problemen meer ervaart met jouw verbinding. Indien dit wel het geval is dan zie ik graag een reactie van jou tegemoet.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo rpboer, welkom op het forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart met je verbinding. Graag het modem een harde reset geven. Laat je even weten welk resultaat dit heeft opgeleverd? Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Beste rpboer, wat jammer dat een reactie van jou is uitgebleven. Ik neem aan dat je geen problemen meer ervaart met jouw verbinding. Indien dit wel het geval is dan zie ik graag een reactie van jou tegemoet.

Reageer