beantwoord

Neemt Telfort mijn aansluiting zo over van mijn vorige provider

• 24 november 2018
  • 5 reacties
  • 125 keer bekeken

Reputatie 1
Het wordt mij niet duidelijk of Telfort contact opneemt met mijn vorige provider Fiber mbt tot mijn aansluiting om de lijn vrij te krijgen

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 25 november 2018, 10:19

Hoi de1001921871, welkom op het Forum en bij Telfort. Ik zie dat je een aanvraag bij ons hebt gedaan die gepland staat voor 6 december. Dat is de dag dat de verbinding bij ons actief gaat worden. Je geeft zelf aan dat je al opgezegd hebt bij jouw vorige provider en dat je geen gebruik hebt gemaakt van onze overstapservice omdat jouw huidige provider er niet bij stond. Dit betekent ook dat wij geen contact meer op zullen nemen met de vorige provider. 6 december zal naar verwachting de verbinding actief worden Uiterlijk drie dagen voor deze datum zul je het installatiepakket van ons ontvangen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je al een abonnement besteld bij Telfort je kunt dan tijdens de bestelling aangeven welke provider je precies hebt en ook dat Telfort deze opzegt
Reputatie 1
Mijn huidige provider komt niet voor in het uitklapvel, dus ik heb zel mijn huidige provider opgezegd
Reputatie 8
Badge +11
Hoi de1001921871, welkom op het Forum en bij Telfort. Ik zie dat je een aanvraag bij ons hebt gedaan die gepland staat voor 6 december. Dat is de dag dat de verbinding bij ons actief gaat worden. Je geeft zelf aan dat je al opgezegd hebt bij jouw vorige provider en dat je geen gebruik hebt gemaakt van onze overstapservice omdat jouw huidige provider er niet bij stond. Dit betekent ook dat wij geen contact meer op zullen nemen met de vorige provider. 6 december zal naar verwachting de verbinding actief worden Uiterlijk drie dagen voor deze datum zul je het installatiepakket van ons ontvangen.
Reputatie 1
mijn oude provider Fiber verwacht wel dat jullie een seintje geven dat zij de lijn vrij moeten geven, zo begrijp ik. Mijn contract loopt tot 12 december 2018
Reputatie 8
Badge +11
Ik ben er nog even verder ingedoken. Je maakt geen gebruik van de overstapservice, dat is de reden waarom wij geen seintje geven aan Fiber. Als na 6 december het glasvezelkastje is geïnstalleerd en de monteur van Guidion is geweest, dan is de lijn actief.

Reageer