beantwoord

Nalatigheid in proces van oplevering!

  • 27 december 2017
  • 2 reacties
  • 81 keer bekeken

Telfort,

Ik ben niet tevreden met uw service en diensten al voor aanvang van oplevering.
Vanaf 23 november heb ik thuis en mobielcontract afgesloten en is al alles misgegaan wat mis kon gaan. Tot op heden hebben jullie niet gereageerd en mij alles zelf laten oplossen. Inmiddels ben ik 75 uur met deze casus bezig geweest. Mijn KPN is vandaag afgesloten, Hollands Nieuwe gaat vandaag afsluiten. Ik wens dat jullie NU contact met mij zoeken en VANDAAG opleveren!

Jullie gaven mij voor aanvang aan het contract foutieve, misleidende en tegenstrijdige informatie. Jullie annuleerde ten onrechte mijn mobiele abonnement. En kwamen daarbij jullie eigen afspraken en klantadviezen niet na. Ben uren bezig geweest Hollands Nieuwe en tevergeefs mailen naar jullie om dat op de rit te krijgen.
Bij tijdelijke activatie op 30 november van de simkaart was mijn oude simkaart niet meer benaderbaar. Het gevolg was dat ik (met hulp van ICT dienst) mijn telefoon weer compleet nieuw heb moeten installeren en mijn bestanden (audio/video/foto) zijn kwijtgeraakt. Tot op heden is mijn telefoon nog steeds niet op de rit en zijn er nog steeds duizenden bestanden kwijt/corrupt/niet bruikbaar. Ben aan deze casus alleen al inmiddels 35 uur kwijt.
Door jullie nalatigheid (mbt melding afkoop) sloot Hollands Nieuwe mijn mobiel abonnement op 11.12.2107 af. Ben uren bezig geweest met Hollands Nieuwe en tevergeefs bellen en mailen met jullie om dat op de rit te krijgen.
Vanaf 13 december ben ik jullie aan het bellen en mailen over deze urgente situatie, de daarna ontstane situaties en om het nu wel goed te laten verlopen en de monteur en mijn vakantie passend op elkaar in te plannen. Ik heb diverse klachten ingediend. Tot op heden heeft niemand van de klachtafdeling/klantrelatie-afdeling contact met mijn opgenomen en wordt ik door de 1e lijns aan het lijntje gehouden, van het kastje naar de muur gestuurd en van foutieve informatie voorzien.
De mail van Guidion mbt inplanning van de monteur ontvang ik door jullie toedoen veel te laat (gezien hun kerstplanning) waardoor een in planning op 27-12-2017 niet meer mogelijk is. Jullie hadden hier beiden op kunnen anticiperen. Dit accepteer ik niet. Ik probeer jullie betreffende afdeling al vanaf 13 december te bereiken voor overleg over inplanning, maar jullie reageren niet!

Door jullie nalatigheid heb ik mijn vakantie moeten inplannen zonder tijdig overleg met jullie/afdeling Quidion. 29-12-2017 t/m 07-01-2017 ben ik op vakantie. Ik ga niet terugkomen tijdens mijn vakantie. Noch accepteer ik dat jullie opleveren na mijn vakantie (en ik daar wel voor betaal)!
Ik wil tijdens mijn vakantie gewoon mobiel bereikbaar zijn. Ik wil flexibel kunnen zijn, indien ik tussendoor thuiskom voor de volgende vakantiefase wil ik thuis gewoon tv, internet, telefoonverbinding hebben.
Vandaag heeft KPN mij afgesloten en Hollands Nieuwe gaat mij per vandaag afsluiten! Gezien de voorgeschiedenis EIS IK dat vandaag mijn Telfort thuispakket wordt aangesloten door een monteur en door jullie wordt opgeleverd!! Ook EIS ik dat vandaag Telfort mobiel wordt opgeleverd! IK EIS dat u vandaag belt om tot een redelijk planvoorstel te komen!

In jullie mail van 23 november met als titel “we staan voor u klaar” staat duidelijk dat de oplevering 27 december gaat plaatsvinden. Jullie beloven dat jullie hard aan de slag gaan, dat ik vanaf 27 december kan genieten van telfort thuis, dat de overtapservice het voor mij gemakkelijk maakt dat ik niets meer hoef te doen, dat jullie zelf contact opnemen met mijn huidige aanbieder en regelen dat alles vlekkeloos verloopt, dat de ingangsdatum 27 december 2017 is, dat ik heb gekozen voor een installatie door monteur en dat ik een email en sms ontvang om een afspraak te maken voor de 27e.
Niets maar dan ook niets van dit alles hebben jullie waargemaakt.
Jullie deden op 23-11 jl mondeling de belofte dat jullie de verwachte datum doorgeven aan de providers en dat jullie pas een sein zullen geven aan providers als jullie de diensten daadwerkelijk gaan leveren. Dat de diensten (en telefoonnummers) van Hollandse Nieuwe en KPN in de lucht zouden blijven totdat jullie een sein geven. Dit blijkt ronduit foutieve en misleidende informatie te zijn geweest.
Ik verzoek u dringend contact op te nemen!!! IK EIS DAT THUISPAKKET EN MOBIELPAKKET VANDAAG WORDT OPGELEVERD!
Voor alle gemaakte en eventueel nog te maken kosten door jullie nalatigheid stel ik jullie nu alvast aansprakelijk. Onder voorbehoud van ieder recht en weren.

Dit is nog maar een beknopte versie van alles wat misging. De uitgebreide versie en mijn klantgegevens kunnen jullie nalezen op klantenservice1@telfort.nl. Het betreffende nummer is het overeenkomst nummer. Ik kon geen klantnummer vinden.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 27 december 2017, 17:12

Hoi Bibbi, zo te lezen is er het nodige mis gegaan. Daar ga ik voor je achteraan. In dit topic zal ik er verder op terug komen. Zoals nelly jacoba aangeeft heeft dubbelposten niet het gewenste resultaat. Wij doen ons best om je zo snel mogelijk een antwoord te geven. Ik snap goed dat je hier duidelijkheid in wilt.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Bibbi, zo te lezen is er het nodige mis gegaan. Daar ga ik voor je achteraan. In dit topic zal ik er verder op terug komen. Zoals nelly jacoba aangeeft heeft dubbelposten niet het gewenste resultaat. Wij doen ons best om je zo snel mogelijk een antwoord te geven. Ik snap goed dat je hier duidelijkheid in wilt.
Dit klinkt als heel vervelend!
Maar dubbel- of 3dubbelposten draagt niet bij aan het sneller oppakken of oplossen van je probleem.
https://forum.telfort.nl/stel-je-vraag-248/voortdurende-nalatigheid-telfort-niet-te-filmen-73243