beantwoord

Naam Postvak IN veranderd in Webmail

• 7 april 2020
  • 6 reacties
  • 174 keer bekeken

Reputatie 1

Ik werk sinds kort met webmail.

Nu heb ik op de plaatsen waar inbox moet staan de volgende tekst staan "huis en denkweger”.

Ook op een pop-up venster om de mail te verplaatsen staat op de plaats van de tekst verplaatsen  de tekst het is niet de eerste.

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 10 april 2020, 18:32

@c.peters Fijn om te horen dat alles weer is zoals het hoort! Mocht je toch iets geks opmerken, of als je vragen hebt, laat het gerust hier op het forum weten.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @c.peters, wat gek dat de naam van het Postvak IN niet klopt, en ik begrijp dat je ook iets geks te zien krijgt bij verplaatsen van mails. Ik zoek graag met je mee naar waar dit van komt.

Maakt het nog verschil als je gebruik maakt van een andere browser, zoals Google Chrome of Mozilla Firefox? En maakt het verschil als je inlogt vanaf een ander apparaat?

Daarnaast ben ik benieuwd of het lukt om de naam van het postvak te veranderen, via de instellingen in Webmail? Dat kan je als volgt proberen: Ga naar instellingen (⚙️) en dan  “E-Mail” en vervolgens “Wijzig IMAP abonnementen”.  Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je eventueel zelf hebt aangemaakt staan onderaan. 

Ik hoor graag of het is gelukt.

Reputatie 1

goedemorgen. toen ik jouw mailtje ontving en ik keek op mijn tablet had ik de normale instellingen weerterug. dus het is opgelost.

Mijn dank voor je reactie

Cees Peters

Reputatie 8
Badge +10

@c.peters Fijn om te horen dat alles weer is zoals het hoort! Mocht je toch iets geks opmerken, of als je vragen hebt, laat het gerust hier op het forum weten.

Reputatie 1

Goedemorgen. 

ik was blij dat het verholpen was. 

Maar ik heb een andere vraag: Hoe kan ik de agenda van de web mail synchroniseren met mijn agenda op mijn android telefoon?

Weet jij of iemand daar een antwoord op.

Outlook werkt wel goed daar heb ik een app voor gevonden (MyPhoneExplorer)   werkt goed moet ik zeggen.

groetjes 

Cees

Reputatie 8
Badge +10

@c.peters Fijn om te horen. 

En goede vraag! Ik heb wat onderzoek voor je gedaan. Je kunt je Google Calendar, of een iCal bestand/url, importeren via de Agenda > Nieuwe agenda toevoegen. Andersom kan ook, dat is volgens mij wat jij graag wilt doen. De Webmail agenda kun je importeren in een ander mailprogramma. Dit is uitleg van het KPN Forum, maar de stappen zijn voor Telfort hetzelfde. Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt.

Reputatie 1

Dank je voor je inspanning.

Groetjes

Cees

Reageer