Van de kant van Guidion ging alles zeer voorspoedig en netjes: mail vooraf, sms vooraf en zelfs een telefoontje dat de monteur in aantocht was.
De oude zooi weghalen had ik al gedaan, dus installatie ging snel. Alles werkte behalve het opnemen. Dat moest nog ingesteld worden, maar dat kon niet omdat ik telefonisch de planner MOEST (via computer kon niet want planning liep maar tot 30/8) invullen.
Dus nu opnemen pakket aanzetten met 6 maanden korting...... DAT KAN NIET. Duurt 4-5 werkdagen. Dan moet ik weer bellen en dan kan het wel. Maar zo werd het eerst aan de telefoon eerder niet voorgesteld.
Weer een straf omdat je 10 jaar klant bent, sorry zo voelt het. Ik weet dat ik uitzending gemist kan gebruiken, maar daar heb je bij bijv RTL XL uitzendingen niks aan. De gids klopt nooit dus je moet uren doorspoelen voor je bij het programma bent dat je wil zien. Alleen doorspoelen kan dan niet.
Dat zo’n goed voorbereidde overstap zo teleurstellend kan zijn.
Beste antwoord door Alexandra - Telfort
Laat je weten of het allemaal is gelukt?