beantwoord

Na verlenging geen thuis diensten meer

• 16 december 2017
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Beste,

Na verlenging van mijn abonnement van alle thuisdiensten heeft de medewerker op eigen houtje mijn snelheid gehalveerd. Uiteraard over gebeld, maar om dat weer op glasvezel 100/100 te krijgen duurt maanden. Maar goed 13 december zou een monteur in de wijkschakelkast het dan eindelijk gaan regelen, met als gevolg dat we nu geen tv internet en telefoon meer hebben.
Inmiddels heb ik alle veelal vriendelijke servicedesk medewerkers gesproken, die uiteraard het hele protocol met je afwerken van resetten stroom eraf enz. Terwijl je zelf al aangeeft dat het niet daarin zit.
Maar goed inmiddels is het zaterdag en heb ik nog steeds niets, geen belletje meer van de medewerkers van de 2e lijn die ik ook gesproken heb en zeggen te weten waar het probleem zit.
Geen datum dat een monteur het in de wijkschakelkast gaat maken, alleen aan de telefoon en ook op twitter we zijn ermee bezig.
Tja wat nu, hoe vaak moet ik nog bellen? Inmiddels hebben 4 personen hier in huis een aardig gat geslagen in data en bel-bundel mobiel hierdoor. Betaal ik een netflix abonnement waar ik geen gebruik van kan maken, en kost het mij tijd en frustraties.

Inmiddels dus hopeloos, wie bij telfort pakt dit op. Belt mij met de oplossing en regelt het ook.

Hopelijk komt het niet zover dat ik hiermee naar een geschillen commissie moet.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 29 december 2017, 13:06

Hoi Martin, ik zie dat de monteur is geweest en je lijn hersteld heeft. Mijn collega heeft je op 21 december nog gesproken en ook een vergoeding aangeboden voor het ongemak. Is alles weer naar wens voor je?
Hoi Martin, welkom op het forum. Zo te lezen is je verlenging inderdaad niet fijn verlopen. Je snelheid is verkeerd aangevraagd, wordt dit hersteld heb je geen verbinding meer. Dat is inderdaad erg naar. Uit de bevindingen van mijn collega's haal ik dat er door de wijzigingen een kruising tussen twee glasvezelverbindingen is ontstaan en je hierdoor geen diensten hebt. Er staat een verzoek uit om dit te herstellen. Daarbij onderhoudt een collega van me telefonisch het contact met je en probeert ze dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Ik wil je vragen om bericht van mijn collega's hierover af te wachten. Alle verzoeken staan uit om je verbinding weer in dienst te krijgen. Via dit bericht wil ik wel namens Telfort excuses maken voor het ongemak.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Martin, welkom op het forum. Zo te lezen is je verlenging inderdaad niet fijn verlopen. Je snelheid is verkeerd aangevraagd, wordt dit hersteld heb je geen verbinding meer. Dat is inderdaad erg naar. Uit de bevindingen van mijn collega's haal ik dat er door de wijzigingen een kruising tussen twee glasvezelverbindingen is ontstaan en je hierdoor geen diensten hebt. Er staat een verzoek uit om dit te herstellen. Daarbij onderhoudt een collega van me telefonisch het contact met je en probeert ze dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Ik wil je vragen om bericht van mijn collega's hierover af te wachten. Alle verzoeken staan uit om je verbinding weer in dienst te krijgen. Via dit bericht wil ik wel namens Telfort excuses maken voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Martin, ik zie dat de monteur is geweest en je lijn hersteld heeft. Mijn collega heeft je op 21 december nog gesproken en ook een vergoeding aangeboden voor het ongemak. Is alles weer naar wens voor je?

Reageer