beantwoord

Na upgrade behaal ik niet de maximale snelheid

• 6 maart 2018
  • 61 reacties
  • 1390 keer bekeken

Toon het eerste bericht

61 reacties

Reputatie 2
Hoi Kees, zoals je merkt de inhoud van de SMS klopt niet. Ik heb begrepen dat je verbinding vandaag wordt omgezet door een monteur. Het tijdstip weet ik (nog) niet. We houden het in de gaten :):).
@Deborah - Telfort Inderdaad. Deze keer is het goed gegaan. Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Kees, wat een goed nieuws!! Eindelijk is het gelukt om je type verbinding om te zetten, waardoor je de beloofde snelheidsupgrade krijgt. Ik zie dat je ruim de maximale snelheid behaalt! Wat een bonus. Op je adres is er maximaal 93 Mb/s mogelijk. Mocht je hier gebruik van willen maken, dan kun je je abonnement verlengen en voor €5 extra per maand maximaal 93 Mb/s behalen.

Mijn advies, het zo laten en ervaren hoe je de nieuwe snelheid vind 😳. Voor de meeste mensen is dit meer dan voldoende!
Reputatie 4
Badge +10
Verder hoop ik het een beetje met je goed te kunnen maken. Waar zit je zelf aan te denken of wat zou je graag zelf willen? Dan kijk ik of dat mogelijk is!
Reputatie 2
Speedtest geeft consequent 30 / 5. Klopt met m'n abo. Ik wil wel naar 50. Doe maar een aanbod zou ik zeggen
Reputatie 4
Badge +10
Oke dat is bijzonder. Hier zie ik namelijk dat je een hogere snelheid dan 30 Mb/s behaalt. Dan is de begrenzing toch goed afgesteld. Als je een verlengaanbod wil, dan kun je het beste kosteloos bellen naar 0800 1707. Vanuit het forum kan ik je helaas geen goed aanbod doen. Wat ik wel kan doen, is de afgelopen maanden een beetje goed maken:$. Wat je daarvoor graag terugziet, hoor ik graag van je.
Reputatie 2
Modem traint inderdaad in op 50. Speedtest geeft steeds strak 30. Is bijzonder. (uiteraard bedraad)
Reputatie 8
Badge +17
Modem traint inderdaad in op 50. Speedtest geeft steeds strak 30. Is bijzonder. (uiteraard bedraad)de snelheid wordt ge-capt op je abonnement snelheid. Die is 30Mbps, De modem kan hoger intrainen, zoals je ziet, maar dat is de profielsnelheid (17a) die eventueel ook nog op 100Mbps gezet kan worden.
Reputatie 2
Modem traint inderdaad in op 50. Speedtest geeft steeds strak 30. Is bijzonder. (uiteraard bedraad)de snelheid wordt ge-capt op je abonnement snelheid. Die is 30Mbps, De modem kan hoger intrainen, zoals je ziet, maar dat is de profielsnelheid (17a) die eventueel ook nog op 100Mbps gezet kan worden.
Dank. Ik dacht dat dat via max DSLAM ging. Niet dus kennelijk.
Reputatie 8
Badge +17
Dank. Ik dacht dat dat via max DSLAM ging. Niet dus kennelijk.vroeger wel, met de nieuwe wijkkasten is dat anders ingeregeld.
Reputatie 2
Oke dat is bijzonder. Hier zie ik namelijk dat je een hogere snelheid dan 30 Mb/s behaalt. Dan is de begrenzing toch goed afgesteld. Als je een verlengaanbod wil, dan kun je het beste kosteloos bellen naar 0800 1707. Vanuit het forum kan ik je helaas geen goed aanbod doen. Wat ik wel kan doen, is de afgelopen maanden een beetje goed maken:$. Wat je daarvoor graag terugziet, hoor ik graag van je.
Nou, als ik het keuzemenu hier doorloop en zeg dat ik al klant bij Telfort ben dan moet ik toch echt een ander nummer bellen.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi kdrkdr, ik zie dat je contact hebt gehad en het gelukt is 😳. Hoor het van je als je nog vragen hebt!

Reageer