Na snelheidsverhoging geen signaal over glasvezel

• 18 april 2018
  • 62 reacties
  • 801 keer bekeken

Toon het eerste bericht

62 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Ik spreek vandaag iemand, in mijn wijk die op dezelfde POP zit aangesloten.
De monteur vertelde hem ook het probleem met de lijnkaarten.
Hij heeft ook een upgrade uitgevoerd, migratie van EoF naar GoF.
Initieel werkte bij hem de verbinding ook niet maar dat is vandaag opgelost.
Ik bel Telfort, krijg weer diezelfde ongeïnteresseerde mompelende persoon aan de telefoon maar hij zag daar absoluut geen verband in.
Zelfde POP, zelfde probleem, alleen een andere provider maar verder absoluut geen verband.
HIj wilde zelfs exact weten wie ik sprak, een vriend of zo?
Hij gaf aan dat er 5 werkdagen voor staan om het op te lossen, we zitten nu op 10 werkdagen maar daar had hij geen boodschap aan ik moest vooral niet meer bellen,
Die moet maar een ander baantje gaan zoeken of ben ik nu te hard.
Reputatie 3
Badge +1
Net toch nog maar even RF gebeld om dat verhaal van die buurtbewoner te vertellen, is mijn melding echt net een klein uurtje geleden in het opdrachtsysteem gekomen.
Ik word vandaag gebeld door de planning ;)
Met een beetje geluk komt er dus vandaag of morgen een einde aan deze situatie, maar dat heb ik geloof ik al vaker gezegd :8
Reputatie 3
Badge +1
De afspraak staat voor morgenmiddag, helaas was er vandaag geen mogelijkheid meer
Reputatie 3
Badge +4
Hi Dennis,

Voor deze situatie is wel een ontzettend lange adem nodig zeg 😞 Het is echt niet oké om zo lang zonder diensten te zitten en om zoveel pech te hebben met je aansluiting. Ik zie het ticket terug met een dringend verzoek om de poorten te resetten, wat deze week is opgepakt. Ik heb even met de tweede lijn gesproken, en hoorde van hen dat ze vandaag voor 17:00 bericht verwachten van de oplospartij. Heb je nog genoeg aan het noodpakket? Laat je het me weten als je nog iets anders van me nodig hebt? Sowieso hoor je van me zodra ik meer informatie heb!
Reputatie 3
Badge +1
Ik ben weer online!

Speedtest geeft 205/248 ongeveer.

Ik hoorde maandag al van een buurtbewoner, die exact hetzelfde probleem had na een upgrade, dat de monteur hem vertelde dat de nummering van de lijnkaarten niet klopt.
De monteur die net bij mij was vertelde exact hetzelfde.
Hij heeft het ook direct voor 3 andere mensen opgelost, die blijkbaar ook dit probleem nog hadden.
Het heeft uiteindelijk door geklungel bij Reggefiber nu onnodig lang geduurd.
Ook blijf ik van mening dat Telfort veel scherper had kunnen zijn en kunnen bepaalde personen bij de servicedesk wel een cursus klantvriendelijkheid gebruiken.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Dennis,

Wat fijn om dit goede nieuws te horen! Dat zijn mooie groene lampjes 🙂 Dank je wel voor je terugkoppeling. Ik neem je feedback mee en zorg ervoor dat we intern gaan bespreken hoe we soort situaties voortaan kunnen voorkomen. Ik hoor het graag van je als je nog vragen voor me hebt!
Reputatie 3
Badge +1

Nog even bewijs dat het ook 200/200 is geworden.
Nou ja, iets meer dan 🆒
Reputatie 8
Badge +17
Dat is top
:D:D:D Duurde even maar dan heb je wel wat. Nu ben ik wel benieuwd in hoeverre je in het gebruik verschil merkt. Tussen 50 en 100 geloof ik wel maar tussen 100 en 200 ben ik persoonlijk niet zeker, afhankelijk ook van het aantal gebruikers en het soort gebruik.
Reputatie 3
Badge +1
Ach het is ook meer "omdat het kan" 🆒
En ik heb zo gezeurd om GoF in "mijn" POP dat ik er natuurlijk ook gebruik van moet maken 😃
Dat dan weer wel.

Reageer