Na onderhoud centrale geen verbinding

• 28 september 2015
  • 21 reacties
  • 666 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Onderhoud was vooraf per brief aangekondigd, het zou om 16.00 klaar zijn, we hoefden NIETS te doen. Om 16.15 nog niks, gebeld met helpdesk, die wisten van niks, even later was de booodschap dat het uit was gelopen tot 17.00. Het is nu 17.35 en er werkt nog steeds NIKS. Heb de modem al 10 keer gereset. Bij de buren werkt het wel want ik zit nu op hun internetverbinding (met toestemming). Graag ZSM OPLOSSING!!!

21 reacties

Reputatie 1
Badge
Ps: het gaat om Telfort glasvezel internet/TV. Ik kan wel bellen maar die (mobiele!) kosten vergoeden jullie toch niet dus graag HEEL SNEL antwoord. en bij deze een officiele klacht!
Reputatie 8
Badge +17
Ps: het gaat om Telfort glasvezel internet/TV. Ik kan wel bellen maar die (mobiele!) kosten vergoeden jullie toch niet dus graag HEEL SNEL antwoord. en bij deze een officiele klacht!

Voor een snel antwoord kun je toch het beste bellen met de klantenservice kosten 0,50 ct per gesprek plus kosten voor het bellen.
Wil je dit niet dan zul je geduld moeten hebben totdat Webcare dit topic oppikt
Reputatie 1
Badge

Voor een snel antwoord kun je toch het beste bellen met de klantenservice kosten 0,50 ct per gesprek plus kosten voor het bellen.
Wil je dit niet dan zul je geduld moeten hebben totdat Webcare dit topic oppikt
puntje d'r bij forum topper...
Reputatie 4
Badge +3
shadowjack, vervelend om te lezen dat je geen verbinding hebt.

Is er inmiddels telefonisch contact geweest met de klantenservice? Zo niet ontvang ik graag in een privébericht jouw postcode, huisnummer en mobiele telefoonnummer zodat ik het verder uit kan zoeken.

Ik heb de tags die jij ingevoerd hebt overigens verwijderd, zijn niet nodig hier 🙂
Reputatie 1
Badge
Contact gehad ja, inmiddels 3 x gebeld.

- meneer nummer een zegt 'het duurt een uurtje langer'

- meneer nummer twee zei gister 'het modem is kapot gegaan en ik laat een monteur komen'...

Nu een dag later nog geen signaal en geen monteur gezien of gehoord, nog een keer gebeld.

- meneer nummer 3 zegt toch weer dat het onderhoud uitloopt en mss wel tot 1 oktober kan duren. WTF??? Het feit dat bij mijn buren wel alles werkt zegt niks volgens hem. Hij zou er, op mijn aandringen, alsnog een monteur op afsturen (die bleek dus gister NIET te zijn ingeschakeld ondanks de toezegging) ...

Ondertussen zitten wij zonder internet, telefoon en TV, betalen voor de kat z'n geslachtsdeel en kan ik mijn werk niet of nauwelijks doen.

Op de vraag of er sneller een monteur zou komen als ik Mark Rutte of Diederik Samsom heette kreeg ik te horen 'nee wij maken geen onderscheid'. Hahahaha wat een lachertje!

Waren mijn tags niet politiek correct dan? Ik vond ze wel treffend.
Reputatie 1
Badge
Hier een scan van de brief die wij vooraf hebben ontvangen.

Dit geval had gister om 16.00 uur zonder problemen afgehandeld kunnen/moeten zijn.

In plaats daarvan zijn we nu al bijna 24 uur verder en is er nog NIKS gebeurd, behalve wat geblaat over social media, en smoesjes plus loze toezeggingen over de telefoon.

Ik heb helemaal in het begin hier ook al een aantal weken over allerlei storingen zitten soebatten en was niet van plan om dit nu weer te laten gebeuren, ik zeg het handeltje zo op en neem voor mijn part ADSL, van een andere provider wel te verstaan.
Reputatie 1
Badge
Update nummer tig:

Zojuist Reggefiber gebeld, die zeggen dat er GEEN storing bij hun bekend is, dat ze met de 2e lijn Telfort gesproken hebben en dat het in behandeling is bij jullie, dat zij tot die tijd niets kunnen ondernemen. Ik vind het absurd dat Telfort in de brief verwijst naar Reggefiber en Reggefiber mij aan de telefoon weer terug verwijst naar Telfort. Ondertussen zitten wij hier met niks.

Gaat er nog es wat gebeuren of wordt het inderdaad tijd om op te zeggen wegens in gebreke blijven door Telfort???
Reputatie 1
Badge
Zojuist geprobeerd weer de helpdesk te bellen, maar vergeefs. De eerste 2 keer liep het vast in het keuzemenu, de derde keer wel door het keuzemenu gekomen maar niet verder dan dat.... Gaat goed daar!
Reputatie 1
Badge
@Henk - Telfort

Wie op Telfort wacht, wacht het langst.....????
Reputatie 1
Badge
shadowjack, vervelend om te lezen dat je geen verbinding hebt.

Is er inmiddels telefonisch contact geweest met de klantenservice? Zo niet ontvang ik graag in een privébericht jouw postcode, huisnummer en mobiele telefoonnummer zodat ik het verder uit kan zoeken.

Ik heb de tags die jij ingevoerd hebt overigens verwijderd, zijn niet nodig hier :)

Tis nu inmiddels 8 uur geleden dat ik mijn postcode etc naar je heb gestuurd in een privé bericht.....
Reputatie 1
Badge
Gaat goed, het is hier fantastisch!!!!!
Reputatie 1
Badge
Had in 'internet, TV, telefoon' al een topic aangemaakt maar daar reageert niemand.

Op 28 september is er onderhoud geweest hier in de wijkcentrale, alles zou vanzelf weer gaan werken. Bij de buren werkte het die middag inderdaad weer normaal, maar hier niet.

In de brief die wij hierover ontvingen staat dat er in dat geval DEZELFDE DAG nog een monteur zou komen... we zijn nu 3 dagen verder, er is nul komma nul gebeurd en we hebben net zoveel signaal: nul komma nul.

Helpdesk verdomt het om een probleem te zien, op de verschillende fora en media krijg ik alleen maar te horen 'wat vervelend'.... ja inderdaad, ERG vervelend die standaard 'wat vervelend' reacties. Ondertussen kan ik mijn werk niet doen, geen werk = geen inkomsten, 'wat vervelend'...

Dus: is er nog IEMAND hier in staat iets te ondernemen????

Voor de Telfort hobby hulpjes: JA ik heb alles 20 x gereset, JA ik heb tot 6 x toe gebeld, JA mijn netwerk binnen de muren is in orde en NEE er is geen enkel signaal. Geen punten te halen hier.

Als bijlage de brief die wij ontvangen hebben waarin staat dat er, in geval van evt. storing, DEZELFDE DAG nog een monteur zou komen. Volgend jaar dezelfde datum zal dat dan moeten zijn???

@Henk - Telfort heeft mijn postcode+huisnr+tel.nr. maar als een andere capabele werkmier zich aandient stuur ik dat gaarne nog een keer....

GRAAG ZSM EEN OPLOSSING OF IK VERKAS NAAR EEN ANDER!
Reputatie 1
Badge
Ter aanvulling: ik heb ook contact gehad met Reggefiber, die weten van niks (terwijl er toch een monteur van hun had moeten komen, volgens de brief), zij hebben overlegd met wat zij 'de 2e lijn' van Telfort noemen, en daar wordt gezegd dat het 'in onderzoek'.
Er is mij door helpdesk al minstens 3 x een monteur toegezegd, ondertussen had er al 10 x gebeld moeten zijn maar voorlopig werkt er nog steeds NIKS en komt er taal noch teken van Telfort, muv een berichtje via Facebook dat ze binnen 2 werkdagen een keer hopen te gaan bellen (wat een aanfluiting!).
Badge
Als ze dat onderhoud noemen ,dat je gelijk je diensten kwijt bent dan kan die onderhoud mij gestolen worden .
Reputatie 1
Badge
Contact gehad met @Henk - Telfort, hij zou mij vanochtend terugbellen maar ik kreeg een berichtje dat hij het te druk had. Bedankt voor niks Henk! Nu gaat een collega @ Michael - Telfort of @Stephen - Telfort het overnemen, JONGENS, WERK AAN DE WINKEL! Nog 1 dag en ik sta bij hier om de hoek bij de Ziggo winkel voor een a la minute kabelpakket en kan Telfort naar hun geld fluiten!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo shadowjack, momenteel is Henk niet op kantoor dus vandaar dat ik het even van hem overneem. Er staat een ticket open bij Reggefiber (leverancier van het glasvezelnetwerk). Deze hebben het probleem nu in behandeling en zullen ons zo spoedig mogelijk van een update voorzien. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben. Mocht er meer bekend zijn in de tussentijd dan zal ik je zeker hierover op de hoogte brengen. Voor vragen of opmerkingen kun je ook contact met mij opnemen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
Badge
Reggefiber weet al dagen van niks.... ben zojuist gebeld door..... jawel, Telfort!!! Morgen tussen 8 en 9 komt er een monteur. Fantastisch. Dat is dan 5 dagen zonder signaal. Dat kleine beetje werk dat ik nu kan doen doe ik s nachts over de wifi vd buren. Ook vanwege het tijdsverschil NL en USA (LA /LV 9 uur). Tegen de tijd dat monteur komt lig ik net in bed. Maar we houden het netjes, knikken ja en amen naar het grote geld, blijven politiek correct, laten alles als makke schapen over ons heen gaan en gaan vooral niet schelden hier!!!! Pfffrrrrr.....
Reputatie 1
Badge
@Stephen - Telfort

Monteur is net geweest, die had het probleem binnen 35 minuten opgelost, da's inclusief op en neer rijden naar de centrale. De fout bleek dan ook daar te zitten, kapotte poort, verkeerd gepatched etc...

Als Telfort afgelopen maandag direct geluisterd had en actie ondernomen (ipv een ticket aanmaken en direct weer sluiten!!!) was al dit gedoe niet nodig geweest...

Jullie mogen nu na gaan denken over een adequate tegemoetkoming. van maandagochtend tot vrijdagochtend zonder signaal: 4 maanden gratis abonnement komt een beetje in de buurt van de geschatte misgelopen inkomsten en extra onkosten mobiele telefoongebruik....
Reputatie 8
Badge +16
Hallo shadowjack, wat fijn dat de monteur het probleem heeft opgelost. :D
Ik zal je compensatieverzoek indienen. Mijn collega's nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op hierover. Fijn weekend!
Reputatie 1
Badge
@Stephen - Telfort

Email van webcare gehad met een voorstel, heb tegenvoorstel gedaan en daar zijn ze mee akkoord gegaan, dus we zijn het over de compensatie eens geworden, thnks. P.
Reputatie 1
Badge
Ps: jij ook fijn weekend!

Reageer