Na inloggen webmail laadt pagina niet meer

• 28 augustus 2012
  • 8 reacties
  • 1962 keer bekeken

Badge
Geachte lezers,

Hopelijk is er iemand die mij kan helpen met het volgende.

Mijn Telfort webmail is niet meer bereikbaar, na het invoeren van mijn inlog gegevens laadt de pagina niet meer en krijg ik een melding:
Deze webpagina is niet beschikbaar
De verbinding met 10.39.115.37 is verbroken.

Eerder kreeg ik de melding dat er teveel gelijktijdige aanmeldingen waren met een code 58

Ik zit op belangrijke mails te wachten m.b.t. sollicitaties en kan nu niet meer mijn mail bereiken.

Sinds verleden jaar oktober laat ik wel mijn mail ook via mijn Samsung Galaxy S2 binnen komen, ik weet niet of dat nu opeens misgaat. Voor de zekerheid heb ik nu wel mijn account op mijn telefoon verwijderd, maar dit geeft nog geen oplossing.

Ik hoop dat iemand mijn kan helpen want mogelijk worden er zeer belangrijke berichten verstuurd naar mij.

Alvast bedankt voor eventuele hulp !

8 reacties

Wij hebben precies hetzelfde! En ik wacht ook op een paar hele belangrijke mails!
Wilde een reactie plaatsen op dit forum, maar om dat te activeren moest ik natuurlijk eerst naar webmail, maar dat gaat niet.
Bozer kan telfort mij niet krijgen! Heb ook al een paar keer gebeld en ze kunnen mij doodleuk niets vertellen.

Ik zeg in ieder geval per morgen mijn abonnement op! de maat is voor mij meer dan vol!!!!!
Wie doet er met mij mee?????
Badge
Ik moet eerlijk zeggen dat ik  zelf eerder nog geen problemen heb gehad, maar ik vind het wel kwalijk dat het sinds gisterenmiddag al niet werkt, vandaag pas een melding staat bij storingen, en nu nog steeds niet verholpen is.

Weet iemand uit ervaring hoelang deze grap kan duren ?
Badge
Tot op heden werkt het bij mij nog steeds niet, storing is nog niet verholpen
Heeft iemand hier een oplossing voor ?!

================================================
HTTP-server bezet - maximaal aantal gelijktijdige websessies overschreden. (58)
Voer nogmaals uw gebruikersnaam en wachtwoord in.
Let op: uw wachtwoord is hoofdlettergevoelig, controleer of de capslock uit staat.
================================================

Bij voorbaat dank !!

Paul.
Hallo L.S

Heb hetzelfde probleem.

Monique
Dit is nu al de 3e dag!!! dat we niet bij onze e-mails kunnen. Heb zo'n idee dat telfort dit niet zo heel erg belangrijk vindt.
Zoiets kan echt niet!!! Wil mijn abonnement graag opzeggen, maar dat kan pas als mijn e mail het weer doet.

Super frustrerend is dit!!!
Badge
@all,

Wij begrijpen dat het vervelend is, onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij werken hard aan een oplossing.

Laïla
Badge
Het werkt weer, fijn en bedankt !

Reageer