beantwoord

Na 10 dagen nog geen modem ontvangen. 10 dagen geen inter-tv en internet.

• 27 mei 2018
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Reputatie 1
Op 20 mei had ik plotseling geen internet meer. Wifi stond aan, internet bleef uit.
20 mei hadden ze een opdracht aangemaakt om een nieuwe modem op te sturen. Deze zou na pinksteren aankomen. Dinsdag 23 mei.

Andere apratuur netjes ontvangen op 23 en 24 mei. Modem niet.
Gebeld, het zou max. twee dagen duren. Weer gebeld. Nee, het zou 5 werkdagen duren volgens een andere medewerker.

Afgelopen vrijdag 25 mei, weer gebeld. Medewerker gaf aan dat er iets mis ging in de verzending. Het stond op 'ready' maar het zou nog uit de magazijn gaan. Ze had een nieuwe opdracht aangemaakt.
Maandag (morgen) zou ik het moeten ontvangen.

Vandaag gechat om mijn email adres van telfort op te vragen. Direct geholpen. Nog de vraag gesteld of er een track en trace nummer al bekend was voor de modem. Deze was niet bekend en de wachttijd zou max. 7 werkdagen mogen duren.

Super vervelend. Ik zit sinds 20 mei zonder internet, dus ook zonder interactieve tv. Ik baal hier enorm van.

Modem versturen zou prioriteit één moeten zijn. Ik wil geen randappratuur eerst ontvangen en zolang op mijn modem moeten wachten

Toen ik telfort internet had aangevraagd, had ik alles de volgende dag in de bus. En nu is het een raadsel. Balen! Want ik heb internet nodig voor mijn werk. Mijn mobiele data is daar niet toereikend voor.!

Bovendien geen netflix waarvoor ik door telfort voor niets betaal...

Graag meteen een oplossing!!

Ahmed Laroussi (ingelogd met FB van mijn vrouw.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 5 juni 2018, 08:47

Hoi Ahmed, ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is en dat je weer online bent, zoals je mag verwachten. Mocht er toch onverhoopt nog iets zijn, dan help ik je daar graag bij verder.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ahmed, welkom op het forum en wat rot dat je al zo lang zit te wachten op je modem. Laat ik beginnen met mijn excuses te maken, want die zijn wel op zijn plaats; sorry hiervoor.
Ik zie dat er inmiddels een nieuw modem naar je verzonden is gisteren. Heb je die ontvangen?
Reputatie 4
Badge +6
Hi Salina, ik zie dat je het nieuwe modem gisteren hebt ontvangen. Hoe is je verbinding met het nieuwe modem? Daarnaast zie ik dat je dezelfde vraag in een ander topic hebt gesteld. Voor het overzicht kun je het beste al je vragen in 1 topic stellen. Het andere topic heb ik daarom gesloten. Mocht je nog verder vragen hebben, dan horen we het graag 😳.
Hallo @Deborah - Telfort

Wil je misschien de persoonlijke gegevens verwijderen in het starttopic?
Dit lijkt mij niet handig?
Reputatie 4
Badge +6
@mandy, goed gespot! Ik heb de persoonlijke gegevens verwijderd. Bedankt voor het melden.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ahmed, ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is en dat je weer online bent, zoals je mag verwachten. Mocht er toch onverhoopt nog iets zijn, dan help ik je daar graag bij verder.

Reageer