beantwoord

Motorola tv-ontvanger

• 27 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Reputatie 1

Graag wil ik Netflix kijken via de app van de TV ontvanger. Volgens mij heb ik daarvoor niet de juiste ontvanger (Motorola 1963)? Verder reageert de ontvanger erg traag op het veranderen van de zender. Kan deze ontvanger worden vervangen door een nieuwe versie?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 28 oktober 2019, 09:25

Hoi @Elbuitre, welkom op het forum. Ik zie jouw adres op je profiel staan, daarmee heb ik een nieuwe ontvanger voor je aangevraagd. Je zult deze binnen enkele dagen ontvangen en dan zal je Netflix kunnen kijken. De 1963 kan je naar ons terugsturen, zoals wordt beschreven op deze pagina. Veel kijkplezier alvast!

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare wie je bent zodra ze aan je topic toe zijn 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Elbuitre, welkom op het forum. Ik zie jouw adres op je profiel staan, daarmee heb ik een nieuwe ontvanger voor je aangevraagd. Je zult deze binnen enkele dagen ontvangen en dan zal je Netflix kunnen kijken. De 1963 kan je naar ons terugsturen, zoals wordt beschreven op deze pagina. Veel kijkplezier alvast!

Reageer