beantwoord

Monteurs geweest maar nog niet opgelost

  • 21 januari 2019
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Sinds begin januari een telfort abonnement. 5 dagen TV gehad, ons extra paket en mb deden het niet. Gebeld, moesten afwachten, 4 dagen Later nog niks. De volgende dag helemaal geen tv en internet meer. Gebeld er kon pas 3 dagen later iemand van Gideon komen. Monteur heeft een blik geworpen, gerommeld in het kastje en conclusie gkasvezkastje kapot, meneer heeft alles in een rommel achtr gelaten en in weg gegaan. Telfort gebeld, er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden, 4 dagen later. Aangegeven alleen in de ochten te kunnen, en hier een halve vrije dag voor genomen. Werd gezegt dat we om 8 uur op de lijst stonden. Helaas geen monteur geweest, mevrouw van Gideon zei hier niks aan te kunnen doen, nieuwe afspraak 4 dagje later eerder was er geen mogelijkheid. Nog steeds geen internet en tv. Onze mbs vliegen er door en telefoon kosten lopen mooi op. Gideo geweest, monteur vroeg zich af wie hier heeft gerommeld en gaf aan de hele week bij ons in de buurt te zijn geweest een afspraak had geen probleem hoeven zijn, hmm vreemd. Nu zegt hij dat het kastje goed is maar regea fiber niet werkt. Wachten op de volgende instantie dus. Telfort heeft aan rustig wachten komt allemaal goed.. Fijn als je al. Zolang wacht. Er word wel geld afgeschreven maar diensten ho maar..
Ga er vanuit dat dit word gecrediteerd en dat de korting van het abonnement een maand op schuift. Na 9 jaar ziggo nooit problemen nu dit.

Graag een reactie.

Denice Kruims

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 22 januari 2019, 12:43

Hallo @Denic_ee, welkom op het forum! Dat is geen goed begin van het abonnement zeg, dit is een enorme valse start. De planning van Guidion is voor ons niet zichtbaar, het is een externe partner voor de monteurs. Het kan soms gebeuren dat er niet direct een mogelijkheid is in hun planning, wat in dit geval wel erg naar uitpakte. Gelukkig zag de laatste monteur dat het aan de Reggefiber aansluiting lijkt te liggen en worden zij aangestuurd om dit op te lossen. Op het moment dat de storing is verholpen kunnen we samen kijken naar een vergoeding, tijdens de storing kunnen we dat nog niet doen.
Ik wil de voortgang van de monteurs ook voor je bijhouden, mogelijk kan ik met de tickets iets bijsturen als het nodig is. Zou je daarvoor je forumprofiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer en klantnummer en daarna hieronder een reactie plaatsen? Dan kan ik aan de slag.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Denic_ee, welkom op het forum! Dat is geen goed begin van het abonnement zeg, dit is een enorme valse start. De planning van Guidion is voor ons niet zichtbaar, het is een externe partner voor de monteurs. Het kan soms gebeuren dat er niet direct een mogelijkheid is in hun planning, wat in dit geval wel erg naar uitpakte. Gelukkig zag de laatste monteur dat het aan de Reggefiber aansluiting lijkt te liggen en worden zij aangestuurd om dit op te lossen. Op het moment dat de storing is verholpen kunnen we samen kijken naar een vergoeding, tijdens de storing kunnen we dat nog niet doen.
Ik wil de voortgang van de monteurs ook voor je bijhouden, mogelijk kan ik met de tickets iets bijsturen als het nodig is. Zou je daarvoor je forumprofiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer en klantnummer en daarna hieronder een reactie plaatsen? Dan kan ik aan de slag.
Reputatie 1
Badge
Sinds begin januari een telfort abonnement. 5 dagen TV gehad, ons extra paket en mb deden het niet. Gebeld, moesten afwachten, 4 dagen Later nog niks. De volgende dag helemaal geen tv en internet meer. Gebeld er kon pas 3 dagen later iemand van Gideon komen. Monteur heeft een blik geworpen, gerommeld in het kastje en conclusie gkasvezkastje kapot, meneer heeft alles in een rommel achtr gelaten en in weg gegaan. Telfort gebeld, er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden, 4 dagen later. Aangegeven alleen in de ochten te kunnen, en hier een halve vrije dag voor genomen. Werd gezegt dat we om 8 uur op de lijst stonden. Helaas geen monteur geweest, mevrouw van Gideon zei hier niks aan te kunnen doen, nieuwe afspraak 4 dagje later eerder was er geen mogelijkheid. Nog steeds geen internet en tv. Onze mbs vliegen er door en telefoon kosten lopen mooi op. Gideo geweest, monteur vroeg zich af wie hier heeft gerommeld en gaf aan de hele week bij ons in de buurt te zijn geweest een afspraak had geen probleem hoeven zijn, hmm vreemd. Nu zegt hij dat het kastje goed is maar regea fiber niet werkt. Wachten op de volgende instantie dus. Telfort heeft aan rustig wachten komt allemaal goed.. Fijn als je al. Zolang wacht. Er word wel geld afgeschreven maar diensten ho maar..
Ga er vanuit dat dit word gecrediteerd en dat de korting van het abonnement een maand op schuift. Na 9 jaar ziggo nooit problemen nu dit.

Graag een reactie.

Denice Kruims

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
Je zal niet de laatste zijn.. zolang telfort guidion blijf aanhouden als 3de partij...


Telfort schuif het probleem naar de klant en guidion... lkr makkelijk...neem je verandwoording telfort..

Ps: Koop bij de bakker een brood niet goed bakker ni mij schuld van de deeg fabriek Duhh
Reputatie 8
Badge +17
@Fiberdordrecht wat moet de topic starter met jou opmerking
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Denic_ee, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik hierin nog iets voor je kan doen hoor ik het graag van je.

Reageer