beantwoord

Monteur niet verschenen

• 9 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Beste Telfort,

Wij zijn verhuisd naar een nieuw adres met meenemen van ons Telfort abonnement. Zelf installeren van internet en tv lukt helaas niet. Daarom heb ik hierover telefonisch contact gehad met jullie klantenservice (2 dagen geleden) en zou er vandaag tussen 19.00 en 21.00u een monteur langs komen om te installeren. Hierover heb ik maandag en vandaag nog een herinnering sms gekregen van Telfort. Echter, nu is de monteur vanavond niet op komen dagen. Hier baal ik flink van, omdat ik eerder van werk naar huis ben gekomen en afspraken heb afgezegd om thuis te zijn. Inmiddels zit ik ruim 3 uur te wachten.

Zou u mij kunnen laten weten waar dit mis is gegaan? Uiteraard hebben we de monteur nog steeds nodig, maar ik wil niet nogmaals een avond voor niets zitten wachten. Graag jullie reactie en actie.

Groet,
Ruud
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 10 oktober 2019, 09:25

Hoi @Ruud27, welkom hier.

Ik lees dat je verhuist bent. Heb je behalve het internet de boel wel al een beetje op orde? In ieder geval vast veel plezier in jouw nieuwe woning. Alleen daar wil je ook graag internet bij. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je baalt dat de monteur in eerste instantie niet kwam opdagen. Excuses daarvoor. Ik zie dat op een of andere manier de afspraak niet helemaal bij de monteur beland is. 😞

Wat ik nu gedaan heb is een nieuwe monteur ingepland, hij komt morgenavond tussen 1900-2100 uur. Hier heb je ook bevestiging van gehad. Mocht dit tijdstip niet uitkomen. Zou je dan even willen bellen met 0900-9596 om de afspraak te verzetten?

Wil je mij nog laten weten hoe het bezoek is verlopen?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Ruud27, welkom hier.

Ik lees dat je verhuist bent. Heb je behalve het internet de boel wel al een beetje op orde? In ieder geval vast veel plezier in jouw nieuwe woning. Alleen daar wil je ook graag internet bij. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je baalt dat de monteur in eerste instantie niet kwam opdagen. Excuses daarvoor. Ik zie dat op een of andere manier de afspraak niet helemaal bij de monteur beland is. 😞

Wat ik nu gedaan heb is een nieuwe monteur ingepland, hij komt morgenavond tussen 1900-2100 uur. Hier heb je ook bevestiging van gehad. Mocht dit tijdstip niet uitkomen. Zou je dan even willen bellen met 0900-9596 om de afspraak te verzetten?

Wil je mij nog laten weten hoe het bezoek is verlopen?

Reageer