beantwoord

monteur niet geweest, ivm nalopen buitenlijnen./continue wegvallen verbinding

  • 13 september 2016
  • 23 reacties
  • 678 keer bekeken

Na de vele telefoontjes, nu maar via de mail

Sinds april dit jaar zijn wij klant bij Telfort.
Onze laatste klacht loopt nog steeds, meerdere malen gebeld, met de helpdesk, zou monteur moeten komen.
Wij zouden vorige week woensdag teruggebelt worden door bedrijf Giudion, helaas niet teruggebelt.
Donderdag weer met telfort gebelt, nu direct doorverbonden naar Guidoin voor afspraak. Vandaag, 13 september 2016, zou de monteur om 12.15 thuis langskomen.
Vrij genomen, gewacht en gewacht helaas geen monteur. Weer met telfort gebelt, blijkt dat de monteur vanwege prive problemen niet kon komen. Guidion zou meerdere malen gebelt hebben om dit door te geven, maar er is geen oproep binnengekomen bij mij.

Vandaag zou er weer een terugbelverzoek naar giudion gestuurd worden, maar tot op nu ook niet teruggebeld voor nieuwe afspraak.
Het begint nu echt vervelend te worden.
Is er iemand die Guidion kan verzoeken per omgaande terug te bellen voor een afspraak??

vast bedankt voor de reactie
icon

Beste antwoord door mikesuus 13 oktober 2016, 16:40

Hoi Stephen, Monteur is geweest top alles zou het nu goed moeten doen. Er zat in het isra? contact een draadje niet goed aangesloten. Dat zou de storingen hebben veroorzaakt. Maar na testen van de monteur loopt voor nu alles goed!. Ik wil je bedanken voor je antwoorden en medewerking.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mike, welkom op het forum! Ik betreur deze gang van zaken. Stuur mij jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht. Na ontvangst zorg ik ervoor dat Guidion contact met jou opneemt om een nieuwe afspraak in te plannen.
hoi Stephan, bericht is naar je verstuurd
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor jouw gegevens Mike! Ik heb zojuist contact opgenomen met Guidion en hen gevraagd om jou te bellen voor een afspraak. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met jou opnemen. Mocht er morgen (zaterdag 17 september) voor 17:00 uur nog geen contact met jou zijn opgenomen laat het dan even weten dan ga ik er weer voor jou achteraan.
Bedankt voor jouw gegevens Mike! Ik heb zojuist contact opgenomen met Guidion en hen gevraagd om jou te bellen voor een afspraak. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met jou opnemen. Mocht er morgen (zaterdag 17 september) voor 17:00 uur nog geen contact met jou zijn opgenomen laat het dan even weten dan ga ik er weer voor jou achteraan.

hoi Stephen, Ik snap niet wat er aan de hand is, maar ze hebben tot op vandaag niet gebeld.
Reputatie 8
Badge +7
Beste Mike, ik betreur dat je nog steeds niet bent gebeld. Ik ga nogmaals contact opnemen met Guidion en kom er morgen op terug. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 8
Badge +7
Beste Mike, ik heb via een ander kanaal het verzoek ingediend om Guidion te contacten. Ik vertrouw erop dat het deze keer wel gaat lukken en geeft je morgen een update over de voortgang.
en weer dag verder, wat is de update? Nog steeds valt met regelmaat signaal weg, wordt erg vervelend. wat is de reden dat ze maar niet bellen???
Helaas, maar ik zit er over na te denken om mijn abonnement stop te zetten. Ik krijg van niemand enig feedback. Ik heb veel geduld gehad.
Wat is de eerste gelegenheid tot opzegging?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mike, ik vind het zeer jammer dat je nog steeds niet bent gebeld. Ik wil je vragen om nog even niet aan opzeggen te denken. Opzeggen kan in maart 2017. Ik heb dit issue zojuist als klacht geëscaleerd. Het zal nu als klacht worden opgepakt en je krijgt een contact persoon toegewezen totdat alles is opgelost. Binnen twee werkdagen zal een collega van mij contact met jou opnemen. Excuses voor het ongemak.
weer 5 dagen verder, zo geen zin meer hierin. Ik heb nog nooit zo een slechte service meegemaakt.Gelukkig bestaat er een regeling dat bij het niet oplossen van 1 en het zelfde probleem(wanprestatie) er na 1 maand vanaf de storingsmelding kosteloos opgezegd kan worden. Deze datum nadert ook.
Hieronder een stukje uit het rapport van het modem, zoals je ziet gaat bij de melding media down alles eruit, dus itv en internet.
Ik maak geen grap dus, en dit gaat al vanaf 4 september zo. dit is echt heel vervelend met tv kijken internetten maar ook met het doen van betalingen bv,
09/28/2016 20:41:41 192.168.2.10 Admin login success
09/28/2016 20:38:26 DHCP Client: [ATM1]Receive Ack from 86.83.123.1,Lease time=600
09/28/2016 20:38:26 DHCP Client: [ATM1]Send Request, Request IP=86.83.123.65
09/28/2016 20:36:51 Duplicate user login from 192.168.2.7
09/28/2016 20:36:41 sending ACK to 192.168.2.6
09/28/2016 20:36:37 DHCP Client: [ATM1]Could not find DHCP daemon to get information
09/28/2016 20:36:34 DHCP Client: [ATM1]Send Request, Request IP=86.83.123.65
09/28/2016 20:34:57 sending ACK to 192.168.2.6
09/28/2016 20:32:58 sending ACK to 192.168.2.6
09/28/2016 20:31:51 Duplicate user login from 192.168.2.7
09/28/2016 20:31:51 Duplicate user login from 192.168.2.7
09/28/2016 20:31:38 TR069:Session end.
09/28/2016 20:31:38 TR069:Received InformResponse
09/28/2016 20:31:38 TR069:Sending 4 VALUE CHANGE inform.
09/28/2016 20:31:37 DHCP Client: [ATM3]Receive Ack from 10.198.32.1,Lease time=45242
09/28/2016 20:31:37 DHCP Client: [ATM3]Send Request, Request IP=10.198.33.162
09/28/2016 20:31:37 DHCP Client: [ATM3]Receive Offer from 10.198.32.1
09/28/2016 20:31:37 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
09/28/2016 20:31:34 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
09/28/2016 20:31:34 DHCP Client: [ATM1]Receive Ack from 86.83.123.1,Lease time=600
09/28/2016 20:31:34 DHCP Client: [ATM1]Send Request, Request IP=86.83.123.65
09/28/2016 20:31:34 DHCP Client: [ATM1]Receive Offer from 86.83.123.1
09/28/2016 20:31:34 DHCP Client: [ATM1]Send Discover
09/28/2016 20:31:31 DHCP Client: [ATM1]Send Discover
09/28/2016 20:31:30 DSL Media Up !
09/28/2016 20:30:30 192.168.2.10 Admin login success
09/28/2016 20:29:52 TR069:Inform Fail!!(Invalid URL or ACS unreachable)
09/28/2016 20:29:52 TR069:Sending 4 VALUE CHANGE inform.
09/28/2016 20:29:52 DHCP Client: [ATM3]Send Release
09/28/2016 20:29:51 DSL Media Down !
09/28/2016 20:29:50 DHCP Client: [ATM1]Send Release
09/28/2016 20:29:46 sending ACK to 192.168.2.6
09/28/2016 20:29:46 sending ACK to 192.168.2.6
09/28/2016 20:29:30 sending ACK to 192.168.2.6
09/28/2016 20:29:29 sending ACK to 192.168.2.6
09/28/2016 20:27:42 TR069:Session end.
09/28/2016 20:27:42 TR069:Received InformResponse
09/28/2016 20:27:38 TR069:Sending 4 VALUE CHANGE inform.
09/28/2016 20:27:21 DHCP Client: [ATM3]Receive Ack from 10.32.236.1,Lease time=85555
09/28/2016 20:27:21 DHCP Client: [ATM3]Send Request, Request IP=10.32.237.163
09/28/2016 20:27:21 DHCP Client: [ATM3]Receive Offer from 10.32.236.1
09/28/2016 20:27:21 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
09/28/2016 20:27:18 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
09/28/2016 20:27:18 DHCP Client: [ATM1]Receive Ack from 86.83.123.1,Lease time=600
09/28/2016 20:27:18 DHCP Client: [ATM1]Send Request, Request IP=86.83.123.65
09/28/2016 20:27:18 DHCP Client: [ATM1]Receive Offer from 86.83.123.1
09/28/2016 20:27:18 DHCP Client: [ATM1]Send Discover
09/28/2016 20:27:15 DHCP Client: [ATM1]Send Discover
09/28/2016 20:27:14 DSL Media Up !
09/28/2016 20:25:33 DHCP Client: [ATM3]Send Release
09/28/2016 20:25:32 DSL Media Down !
09/28/2016 20:25:31 DHCP Client: [ATM1]Send Release
09/28/2016 20:23:30 DHCP Client: [ATM1]Receive Ack from 86.83.123.1,Lease time=600
09/28/2016 20:23:30 DHCP Client: [ATM1]Send Request, Request IP=86.83.123.65
09/28/2016 20:18:38 TR069:Session end.
09/28/2016 20:18:38 TR069:Received InformResponse
09/28/2016 20:18:38 TR069:Sending 4 VALUE CHANGE inform.
09/28/2016 20:18:33 DHCP Client: [ATM3]Receive Ack from 10.227.228.1,Lease time=71178
09/28/2016 20:18:33 DHCP Client: [ATM3]Send Request, Request IP=10.227.230.38
09/28/2016 20:18:33 DHCP Client: [ATM3]Receive Offer from 10.227.228.1
09/28/2016 20:18:33 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
09/28/2016 20:18:30 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
09/28/2016 20:18:30 DHCP Client: [ATM1]Receive Ack from 86.83.123.1,Lease time=600
09/28/2016 20:18:29 DHCP Client: [ATM1]Send Request, Request IP=86.83.123.65
09/28/2016 20:18:29 DHCP Client: [ATM1]Receive Offer from 86.83.123.1
09/28/2016 20:18:29 DHCP Client: [ATM1]Send Discover
09/28/2016 20:18:26 DHCP Client: [ATM1]Send Discover
09/28/2016 20:18:23 DHCP Client: [ATM1]Send Discover
09/28/2016 20:18:23 DSL Media Up !
09/28/2016 20:16:51 TR069:Inform Fail!!(Invalid URL or ACS unreachable)
09/28/2016 20:16:51 TR069:Sending 4 VALUE CHANGE inform.
09/28/2016 20:16:43 DHCP Client: [ATM3]Send Release
09/28/2016 20:16:43 DSL Media Down !
09/28/2016 20:16:41 DHCP Client: [ATM1]Send Release
09/28/2016 20:13:04 DHCP Client: [ATM1]Receive Ack from 86.83.123.1,Lease time=600
09/28/2016 20:13:04 DHCP Client: [ATM1]Send Request, Request IP=86.83.123.65
09/28/2016 20:08:04 DHCP Client: [ATM1]Receive Ack from 86.83.123.1,Lease time=600
09/28/2016 20:08:04 DHCP Client: [ATM1]Send Request, Request IP=86.83.123.65
09/28/2016 20:03:04 DHCP Client: [ATM1]Receive Ack from 86.83.123.1,Lease time=600
09/28/2016 20:03:04 DHCP Client: [ATM1]Send Request, Request IP=86.83.123.65
09/28/2016 19:58:04 DHCP Client: [ATM1]Receive Ack from 86.83.123.1,Lease time=600
09/28/2016 19:58:04 DHCP Client: [ATM1]Send Request, Request IP=86.83.123.65
09/28/2016 19:53:04 DHCP Client: [ATM1]Receive Ack from 86.83.123.1,Lease time=600
09/28/2016 19:53:04 DHCP Client: [ATM1]Send Request, Request IP=86.83.123.65
09/28/2016 19:48:11 TR069:Session end.
09/28/2016 19:48:11 TR069:Received InformResponse
09/28/2016 19:48:11 TR069:Sending 4 VALUE CHANGE inform.
09/28/2016 19:48:07 DHCP Client: [ATM3]Receive Ack from 10.198.32.1,Lease time=47853
09/28/2016 19:48:07 DHCP Client: [ATM3]Send Request, Request IP=10.198.33.162
09/28/2016 19:48:07 DHCP Client: [ATM3]Receive Offer from 10.198.32.1
09/28/2016 19:48:07 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
09/28/2016 19:48:04 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
09/28/2016 19:48:04 DHCP Client: [ATM1]Receive Ack from 86.83.123.1,Lease time=600
09/28/2016 19:48:04 DHCP Client: [ATM1]Send Request, Request IP=86.83.123.65
09/28/2016 19:48:04 DHCP Client: [ATM1]Receive Offer from 86.83.123.1
09/28/2016 19:48:04 DHCP Client: [ATM1]Send Discover
09/28/2016 19:48:01 DHCP Client: [ATM1]Send Discover
09/28/2016 19:48:00 DSL Media Up !
09/28/2016 19:46:17 DHCP Client: [ATM3]Send Release
09/28/2016 19:46:16 DSL Media Down !
09/28/2016 19:46:15 DHCP Client: [ATM1]Send Release
en weer een dag verder zonder ook maar enige reactie, met incasseren vAN jullie nota gaat het wel altijd goed. Ik betaal elke maand 45 euro en verwacht ook waar voor mijn geld. Anders ga ik ook betalingen vanaf nu stopzetten, dit is waanzin.
weer om de 5 min valt de verbinding voor ong 2 minuten uit. En het probleem wordt niet opgelost.Hoe gaan jullie dit probleem oplossen? Ook aan mijn geduld komt een einde.
paar verkorte voorbeelden dit gaat de hele dag door, soms zit er wat meer tijd tussen down gaan.

09/29/2016 19:46:06 TR069:Session end.
09/29/2016 19:45:56 TR069:Session end.
09/29/2016 19:45:50 DSL Media Up !
09/29/2016 19:44:13 DSL Media Down !
09/29/2016 19:43:55 TR069:Session end
09/29/2016 19:43:44 TR069:Session end.
09/29/2016 19:43:38 DSL Media Up !
09/29/2016 19:41:59 DSL Media Down !
09/29/2016 19:31:35 TR069:Session end.
09/29/2016 19:31:19 DSL Media Up !
09/29/2016 19:29:55 DSL Media Down !
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mike, ik heb mijn collega's zojuist een reminder gestuurd. Ik weet dat je geduld erg op de proef wordt gesteld maar ik wil je vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben. Mocht je binnen 48 uur niet zijn gebeld dan verneem ik dit graag van je. Excuses voor het ongemak.
eindelijk gebeld door de contactpersoon, gelukkig. We gaan het nogmaals proberen.Ik hoop volgende week op een afspraak met de monteur.
Reputatie 8
Badge +7
Fijn dat je eindelijk bent gebeld! Kun je mij op de hoogte houden over de ontwikkelingen?
hoi, helaas weer geen goed nieuws nog steeds niet gebeld door guidion. Wel door een nummer van telfort zelf, wat aangaf dat we teruggebeld zouden worden, dat was gisteren. Begin echt radeloos te worden, en ga nu denk ik toch over tot de overstap naar een ander. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om een klant even terug te bellen voor een afspraak? Wij betalen voor een dienst welke niet conform afspraak levert, hoe gaan we dat oplossen?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mike, ik heb begrepen dat er inmiddels contact is geweest met Guidion. Kun jij dit bevestigen en is er al een afspraak gemaakt? In afwachting van jouw reactie.
ja er is contact geweest maar er werd gelijk verteld door giudion dat hun het probleem niet konden oplossen en dat er weer een andere partij ingeschakeld moest worden. Deze partij zou mij terugbellen, maar hoe verrassend uiteraard niets meer gehoord.
hallo Stephen, eindelijk is er contact geweest met een monteur, Guidion had ons nummer doorgegeven aan een ander bedrijf dan Guidion omdat zij de storing niet konden oplossen.
as. donderdagmiddag komt hij langs. Ik ga er wel vanuit dat er voor mij geen kosten aan verbonden zijn?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mike, laat je dan donderdag even weten hoe het is afgelopen. Er zijn hier geen kosten aan verbonden.
Hoi Stephen, Monteur is geweest top alles zou het nu goed moeten doen. Er zat in het isra? contact een draadje niet goed aangesloten. Dat zou de storingen hebben veroorzaakt. Maar na testen van de monteur loopt voor nu alles goed!. Ik wil je bedanken voor je antwoorden en medewerking.
Reputatie 8
Badge +7
Hoi Stephen, Monteur is geweest top alles zou het nu goed moeten doen. Er zat in het isra? contact een draadje niet goed aangesloten. Dat zou de storingen hebben veroorzaakt. Maar na testen van de monteur loopt voor nu alles goed!. Ik wil je bedanken voor je antwoorden en medewerking.
Bedankt voor het melden Mike! Fijn dat het is opgelost en graag gedaan!

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! :)

Op dit topic plaats ik een slotje.