beantwoord

Monteur kan pas over 3 dagen

• 25 juni 2018
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Onlangs last van trage internet en haperende tv. Na contact met Telfort een onstabiele lijn.
Telefoonnummer van Guidion gebeld, kwartier in de wacht😳 vandaag maandag 9.15 , monteur kan niet eerder dan donderdag aanstaande om 15.15!
Wat is hier nog over van service?
Heeft deze monteur 3 dagen reistijd of zijn er te weinig monteurs, jammer dat het zo moet tegenwoordig de klant is de dupe.
Vorig jaar overgestapt naar Telfort en dacht dat de reparatie service beter zou zijn.
Maar ja alles wordt uitbesteed en de klant is bijzaak terwijl ze er wel van moeten eten🙈
Zou het niet beter zijn om in deze digitale tijd wat extra monteurs aan te trekken en niet via een extern bedrijf de service te laten verzieken?
Ik begrijp dat ik even zonder internet zal moeten maar hier de klant zoals altijd de klos.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 2 juli 2018, 14:14

Hallo ErPe, ik zie dat de monteur is geweest en dat hij geconstateerd heeft dat er een nieuw modem nodig is. Heb je het nieuwe modem al mogen ontvangen en aan kunnen sluiten? Ik ben benieuwd of het daarmee verholpen is!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
En wat doe je dan met die monteurs als er even weinig of geen werk is? Dan willen ze evengoed hun salaris en kosten dus geld.
Er zullen best providers/contracten/abonnementen bestaan waar je binnen 24, 12 of zelfs nog minder uren een monteur op de stoep hebt. Daar betaal je dan ook de hoofdprijs voor.
Reputatie 8
Badge +11
Hi ErPe, ik kan me voorstellen dat je snel een oplossing wilt als je last hebt van een storing. Ik zie het gesprek van vanmorgen in het systeem staan en dat daarbij een aanvraag is gedaan voor een monteur. De monteur wordt daarna op de eerste mogelijkheid voor beide kanten ingepland. Als er voor donderdag geen monteurs beschikbaar zijn, is er geen mogelijkheid om iemand eerder te laten komen. Hoe graag we ook willen. We kunnen beide enkel de monteur van donderdag afwachten. Ik hoor dan graag van je hoe zijn bezoek is verlopen.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo ErPe, ik zie dat de monteur is geweest en dat hij geconstateerd heeft dat er een nieuw modem nodig is. Heb je het nieuwe modem al mogen ontvangen en aan kunnen sluiten? Ik ben benieuwd of het daarmee verholpen is!

Reageer