beantwoord

Monteur Guidion heeft afspraak afgezegd

• 16 april 2019
  • 1 reactie
  • 305 keer bekeken

Betreft systeem wijziging Glasvezel en TV:

Wij hebben een afspraak gemaakt voor vrijdag 12 April tussen 08:00 - 12:00 voor de woning van mijn oudere en zieke vader. Om ongeveer 10:30 werd ik op mijn mobiele telefoon gebeld door ene Johan Krul (Van zijn achternaam ben ik niet helemaal zeker). Hij meld dat hij de monteur is en geen parkeerplek kon vinden binnen 200 meter van de woning. Waarop ik heb geantwoord dat hij het beste even kan wachten tot er een parkeerplek vrijkomt of tijdelijk op de stoep te parkeren. Gezien ik zelf niet op de locatie aanwezig was en dus ook niets kon doen. Daarop hebben wij het gesprek beëindigt. Ongeveer een uur later werd ik door mijn vader gebeld en tot mijn verbazing was er geen monteur langs geweest. Waarop ik de monteur op zijn 06 nummer had terug gebeld. Hij zei vervolgens dat er een andere monteur later op de dag terug zou komen die een type vergunning heeft om wel op de stoep te kunnen parkeren. Ik vond het al een hele aparte gang van zaken maar gezien ik zelf aan het werk was op kantoor en het maar een paar uur scheelde met de oorspronkelijke afspraak heb ik hem bedankt en het gesprek beëindigt.

Iets voor 17:30 was er nog geen monteur langs gekomen waarop ik telefonisch contact heb opgenomen met telfort. Daar had ik een goed gesprek met Monique die zelf ook erg verbaasd was over de handelingen van de Guidion monteur. Zij probeerde zelf contact op te nemen met Guidion maar tot ons teleurstelling waren zij al gesloten. Monique heeft mij verhaal vervolgens genoteerd en verteld dat ik niets anders kon doen behalve de monteur zelf weer te bellen of anders de volgende ochtend naar Guidion te bellen. Ik heb haar advies opgenomen en na dat ik Johan niet met mijn eigen nummer kon bereiken, hem toch met een ander nummer kunnen bereiken. Ik vroeg hem om te verklaren waarom er niemand is langs gekomen waarop hij antwoordde dat hij een melding heeft gedaan bij Guidion en dat zij de zaak zouden oppakken. Dat verhaal was niet in lijn met wat hij mij die ochtend had vermeld en dat had ik hem ook verteld. Vervolgens hing hij de telefoon op. Heel frustrerend.

De volgende ochtend belde ik Guidion met mijn verhaal en net als Telfort vonden zei het een raar reden van de monteur om weg te rijden van de afspraak. Maar ze konden mij niet verder helpen behalve met te zeggen dat er binnen 48 uur telefonisch contact met mij zou worden opgenomen. Gezien wij al 24 uur zonder diensten zaten was dat natuurlijk geen bevredigend antwoord en ben ik daar niet mee akkoord gegaan. Ik vroeg of ik met een leidinggevende kon spreken waarop mij verteld werd dat het niet mogelijk was.

Ik heb na het gesprek afstand genomen van de hele situatie omdat ik het gewoon zat was en mijn schoonzus heeft het verder opgenomen. Zij heeft later te horen gekregen van Guidion dat zei niemand meer naar mijn vader zouden sturen omdat wij de monteur zouden hebben bedreigd. Dat is absolute flauwekul.

Terwijl mijn service klachten allemaal met een 3rde partij liggen ben/was ik klant van Telfort en niet Guidion. Hoe dit plaats heeft kunnen vinden en hoe wij behandeld zijn is niet om van te spreken.

Admin: gegevens verplaatst naar profiel i.v.m. privacy en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 17 april 2019, 16:28

Dag @nooitmeerTelfort. Welkom hier op het Forum. Dank voor het doen van je verhaal. Als eerste is het heel mooi dat je jouw oude, zieke vader helpt. Ik lees dat er van alles mis is gegaan rondom de afspraak met de monteur, waarvoor mijn excuses. Ik zie dat de situatie inmiddels in behandeling is bij de afdeling Klantrelaties en er gisteren contact is geweest. Het is niet van toegevoegde waarde dat ik daar tussen ga zitten. Als er nog zaken zijn die je graag wilt bespreken, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met je contactpersoon bij Klantrelaties.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9
Dag @nooitmeerTelfort. Welkom hier op het Forum. Dank voor het doen van je verhaal. Als eerste is het heel mooi dat je jouw oude, zieke vader helpt. Ik lees dat er van alles mis is gegaan rondom de afspraak met de monteur, waarvoor mijn excuses. Ik zie dat de situatie inmiddels in behandeling is bij de afdeling Klantrelaties en er gisteren contact is geweest. Het is niet van toegevoegde waarde dat ik daar tussen ga zitten. Als er nog zaken zijn die je graag wilt bespreken, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met je contactpersoon bij Klantrelaties.

Reageer