beantwoord

Monteur geweest voor overstap maar geen verbinding

• 22 mei 2019
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Ik word gedwongen in de overstap van het abonnement terwijl ik erop achteruit ga. Komt de monteur afgelopen maandag en alles aangesloten maar geen verbinding. Monteur belt even maar telfort doet niks. Later belt mn vrouw en telfort doet niks. Paar uur later belt mn vrouw weer en telfort doet weer niks. Dan bel ik half 5 maar na mn werk. Ja sorry maar we gaan nu een ticket indienen. Nu ruim 2 dagen later en een paar boze telefoontjes maar nog steeds geen verbinding. Kan nog wel dagen gaan duren... de overgang kan niet worden afgerond door een systeemfout. Bla bla bla. Ze negeren je gewoon en het boeit ze daar niks zolang ze maar salaris krijgen. Ze communiceren niks en een paar muisklikken doen om mijn verbinding goed te activeren moet ik dus minimaal 3 dagen op wachten zo niet weken als het aan telfort ligt want ze regelen niks gelijk. Ticket indienen die elke keer naar een andere afdeling word gezet en elke keer is de wachttijd weer opnieuw minimaal 2 dagen. Triest triest triest. Tip: stel het overzetten van abonnement uit tot telfort hun zaakjes beter op orde heeft of zorg dat je na de monteur (als die komt) een paar weken op vakantie bent zodat telfort de problemen oplost terwijl je weg bent.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 23 mei 2019, 08:48

Hoi @Dennisnag1982 wat een nare situatie. Ik kan mij dan ook heel goed voorstellen dat je niet blij bent. Je had verwacht dat je direct diensten had nadat de monteur zou komen. Dit is echter anders uitgepakt. Er bleek iets mis te gaan. Hierover heb je meerdere malen contact gehad. Dit zie ik ook terug.

Wat blijkt nu. Er gaat iets mis met de order. Dit wordt nu opgepakt door door mijn collega's van levering. Zij zijn aangestuurd door mijn collega. Zij gaan uitzoeken wat er mis gaat met de order. Ik verwacht wel dat dit wat meer voeten in de aarde heeft dan een paar muisklikken. Konden we het maar met een paar muisklikken. De techniek is echter toch iets ingewikkelder.

Mijn collega's zullen in ieder geval contact met je opnemen over de voortgang. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt. Want dit is zeker geen fijne situatie, dat ben ik helemaal met je eens. Wil je het laten weten als er contact is geweest?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Dennisnag1982 wat een nare situatie. Ik kan mij dan ook heel goed voorstellen dat je niet blij bent. Je had verwacht dat je direct diensten had nadat de monteur zou komen. Dit is echter anders uitgepakt. Er bleek iets mis te gaan. Hierover heb je meerdere malen contact gehad. Dit zie ik ook terug.

Wat blijkt nu. Er gaat iets mis met de order. Dit wordt nu opgepakt door door mijn collega's van levering. Zij zijn aangestuurd door mijn collega. Zij gaan uitzoeken wat er mis gaat met de order. Ik verwacht wel dat dit wat meer voeten in de aarde heeft dan een paar muisklikken. Konden we het maar met een paar muisklikken. De techniek is echter toch iets ingewikkelder.

Mijn collega's zullen in ieder geval contact met je opnemen over de voortgang. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt. Want dit is zeker geen fijne situatie, dat ben ik helemaal met je eens. Wil je het laten weten als er contact is geweest?

Reageer