beantwoord

Monteur bestellen

• 5 juni 2017
  • 6 reacties
  • 766 keer bekeken

Ik ben per 5 juli een nieuwe klant. Abonneenummer 1001738073.
Ik wil graag een monteur bestellen. Kan dat op 5 juli?

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door a160674 5 juni 2017, 14:15

Ik ben eruit dank je. Ik kon aanvankelijk niet inloggen met mijn gebruikersnaam, nu is dat wel gelukt. Dat was ook de reden waarom ik het forum ben opgegaan. Ik heb nu voldoende informatie.
Groeten, Rob
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je tijdens de aanvraag aangegeven of je de installatie door een monteur wilt laten doen, dan staat het in de bevestigingsbrief hoe te handelen
Ik ben eruit dank je. Ik kon aanvankelijk niet inloggen met mijn gebruikersnaam, nu is dat wel gelukt. Dat was ook de reden waarom ik het forum ben opgegaan. Ik heb nu voldoende informatie.
Groeten, Rob
Daar ben ik weer.
Onderstaande tekst trof ik aan bij mijn bestelstatus

Bestelling in behandeling
We hebben je bestelling in behandeling genomen. Dit betekent dat we alle werkzaamheden uitvoeren voor levering van je abonnement.
De verwachte opleverdatum is: 29-04-2017

29-04-2017 is allang voorbij!
De monteur neemt ongeveer een week voor datum ingang abonnement contact met mij op. Zou dat na 29 juni kunnen?
Reputatie 4
Badge +6
Goedemorgen a160674, oeps! Dat is een foutje. De verwachte opleverdatum is namelijk 05-07-2017. De monteur kan gelukkig nog op tijd komen. Weet je zo voldoende?
Dank je.

In verband met privacy zijn persoonlijke gegevens uit deze reactie verwijderd.
Reputatie 4
Badge +6
Goedemorgen a160674, je wordt door de monteur gebeld op het telefoonnummer dat je hebt ingevuld tijdens de bestelling. Ik zie hier een telefoonnummer staan dat eindigt op 401. Mocht je gebeld willen worden op een ander telefoonnummer, kun je mij in een apart bericht dit laten weten.

Reageer