beantwoord

Monteur aanvragen voor installatie

• 6 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

Graag zou ik een monteur willen - bellen met klantenservice lukt niet omdat ik slechte verbinding hier heb en al Mn belminuten op zijn door oa -tig keer contact met Telfort ... vaak in de wacht gezet / niet serieus genomen...
Hoe dit te doen?
heb een tv ontvanger in huis maar een modem/router in 1 - geen idee hoe dit te installeren- kom er niet uit.
Heb contractovername gedaan met televisie / internet en bellen ...
graag reactie

evelien Dam

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 oktober 2019, 17:06

Hoi @Evie, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees dat je hulp nodig hebt bij het installeren. Waar loop je precies vast? Kun je dat aangeven? Helpt de link daarbij die nelly jacoba heeft gestuurd?
Wij willen je ook graag verder helpen met het aansluiten. Zou je daarvoor foto's kunnen sturen van de hoofdaansluiting? Vermoedelijk verstopt in de meterkast?

Mocht het aangesloten zijn en het werkt nog niet, dan klopt dat helaas ook. De order is in de afrondende fase en zal in de komende dagen doorlopen en zal je signaal actief worden.
Bekijk reactie

2 reacties

Deze service pagina ken je?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/internet-installeren.htm

Webcare leest hier op werkdagen mee, zij helpen je verder.
Staat je klantnummer en/of volledige adres al in je forumprofiel?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Evie, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees dat je hulp nodig hebt bij het installeren. Waar loop je precies vast? Kun je dat aangeven? Helpt de link daarbij die nelly jacoba heeft gestuurd?
Wij willen je ook graag verder helpen met het aansluiten. Zou je daarvoor foto's kunnen sturen van de hoofdaansluiting? Vermoedelijk verstopt in de meterkast?

Mocht het aangesloten zijn en het werkt nog niet, dan klopt dat helaas ook. De order is in de afrondende fase en zal in de komende dagen doorlopen en zal je signaal actief worden.

Reageer