beantwoord

Mogelijke fout bij annuleren van Telfort Thuis internet bestelling

• 21 mei 2020
  • 7 reacties
  • 125 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik wilde mijn verhoging van mijn internetabonnement bij Telfort annuleren, omdat ik een mail kreeg na mijn bestelling dat mijn nieuwe internetabonnement een veel hogere mbps heeft dan de maximale mbps op mijn huidige adres. 
Echter bij het invullen van het online formulier heb ik geklikt op bestelling annuleren, maar ik krijg opeens een bevestigingsmail etc. met dat ik heel mijn abonnement heb opgezegd, terwijl dat niet zo is. Ik wilde voor nu alleen maar mijn bestelling annuleren van mijn Telfort Thuis abonnement. 
Ik weet het 100% zeker dat ik op annuleren heb geklikt en niet op opzeggen, kan iemand daar misschien naar kijken voor het geval dat ik opeens binnenkort niet opeens zonder internet zit. 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 27 mei 2020, 11:33

Hi @guan, door de drukte zijn wij minder snel met reageren dan onze bedoeling is, sorry daarvoor. 

Ik begrijp dat je de verhoging van de snelheid wilde annuleren, maar in plaats daarvan een mail over het opzeggen van het abonnement kreeg. Ik snap dat je daarvan schrikt en dat dat niet de bedoeling is. Heb je de tips hier nog opgevolgd en contact gehad met de klantenservice? We kunnen via het forum helaas geen annuleringen of opzeggingen aanpassen, dus contact met de klantenservice opnemen is de juiste oplossing. Ik hoop dat intussen alles al geregeld is. Mocht je vragen hebben, laat het gerust weten.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18

morgen vroeg zo snel mogelijk bellen met de klantenservice 

Reputatie 1

morgen vroeg zo snel mogelijk bellen met de klantenservice 

Kan ik ook niet wachten voor een reactie op dit forum morgenochtend? Of kan ik het antwoord ook verkrijgen via Twitter of Facebook? Ik heb het vandaag geprobeerd maar niemand van Tele2 is op Twitter of Facebook, ik had voor andere vragen bij mijn abonnement het vandaag dus aan KPN gesteld omdat Telfort en KPN toch samen is gegaan. 

Ik verwacht niet dat er morgen al reactie komt mogelijk zaterdag op zijn snelst.

Administratief is Telfort nog geen KPN. Twitter of Facebook zal sneller zijn als telefonisch niet lukt.

Reputatie 8

Ik heb het vandaag geprobeerd maar niemand van Tele2 is op Twitter of Facebook, ik had voor andere vragen bij mijn abonnement het vandaag dus aan KPN gesteld omdat Telfort en KPN toch samen is gegaan.

Zowel Tele2 als KPN zijn vooralsnog niet de goede partijen om contact op te nemen.
Het gaat toch wel nog gewoon om een Telfort abonnement??

Ik wilde mijn verhoging van mijn internetabonnement bij Telfort annuleren, omdat ik een mail kreeg na mijn bestelling dat mijn nieuwe internetabonnement een veel hogere mbps heeft dan de maximale mbps op mijn huidige adres. 

Ik hoop dat het goed komt, ik ben vanwege lering voor Telfort of andere klanten wel benieuwd wat gebeurde er? Bij aanpassing of bestelling van een abonnement moet altijd de te verwachten snelheid worden getoond.

Het zal om een koper/ dsl aansluiting gaan daarbij geld dat de snelheid tot xx Mb is  als voorbeeld voor je op bevestigen klikt moet je zien dat je tot 100Mb besteld en dat er maximaal 60 Mb leverbaar is, zodoende kan je afwegen is dat het extra geld waard.

Als ik het start bericht goed lees werdt dat verschil te laat duidelijk.

Reputatie 1

Ik heb het vandaag geprobeerd maar niemand van Tele2 is op Twitter of Facebook, ik had voor andere vragen bij mijn abonnement het vandaag dus aan KPN gesteld omdat Telfort en KPN toch samen is gegaan.

Zowel Tele2 als KPN zijn vooralsnog niet de goede partijen om contact op te nemen.
Het gaat toch wel nog gewoon om een Telfort abonnement??

Sorry, het ging inderdaad om een Telfort Thuis abonnement, ik versprak mezelf waarschijnlijk omdat ik internetabonnement van Telfort is, maar andere abonnementen zoals mijn mobiele abonnementen zijn bij KPN en Tele2. 

Reputatie 8
Badge +11

Hi @guan, door de drukte zijn wij minder snel met reageren dan onze bedoeling is, sorry daarvoor. 

Ik begrijp dat je de verhoging van de snelheid wilde annuleren, maar in plaats daarvan een mail over het opzeggen van het abonnement kreeg. Ik snap dat je daarvan schrikt en dat dat niet de bedoeling is. Heb je de tips hier nog opgevolgd en contact gehad met de klantenservice? We kunnen via het forum helaas geen annuleringen of opzeggingen aanpassen, dus contact met de klantenservice opnemen is de juiste oplossing. Ik hoop dat intussen alles al geregeld is. Mocht je vragen hebben, laat het gerust weten.

Reageer