beantwoord

Mogelijk storing Rotterdam Kralingen

• 5 juni 2015
  • 7 reacties
  • 569 keer bekeken

Sinds donderdagmiddag hebben spontaan geen internet+inreractief tv meer. Tot heden is het nog steeds Geen verbinding. Is er sprake van storing in De buurt van rotterdam kralingen?

Modem lampje internet hoort normaal aan te gaan. Deze is sinds die middag niet meer aangeweest. Modem heb ik reeds gereset maar geen effect. Enig wat brand is power en wireless.

Kunnen jullie ons helpen?
icon

Beste antwoord door Michael 6 juni 2015, 14:13

@kmok,

Wat goed dat je redelijk tijdig aan de bel hangt! Er is een probleem in het netwerk van KPN die ervoor zorgt dat er geen signaal meer bij het modem aankomt. Jouw verhaal klopt dus als een bus. Er is inmiddels een ticket aangemaakt om dit verhaal bij KPN kenbaar te maken. Zij zullen het z.s.m. oppakken en oplossen voor je, meestal duurt dit een aantal werkdagen. Bij voorkeur lossen ze dit overigens op op eigen houtje. Indien jouw medewerking noodzakelijk is zal er telefonisch contact worden gelegd om een afspraak te maken om op locatie te komen.

Koppel het even terug als het weer werkt alsjeblieft. :)

Michael
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@kmok,

Welkom op hét forum!

Tegenwoordig is het leven niet meer leuk zonder een goedwerkende internetverbinding. Reden genoeg om je tot ons te wenden dus!

Er is geen storing in Rotterdam Kralingen bekend bij ons. Ik denk dat dit een individuele storing betreft. Zou je jouw naw-gegevens in een privébericht kenbaar kunnen maken? Ik zoek graag voor je uit wat er aan de hand kan zijn.

Michael
Hoi Micheal. Ik heb je prive bericht gestuurd. Hopelijk kan je mij verder helpen 🙂
Reputatie 8
Badge +2
@kmok,

Wat goed dat je redelijk tijdig aan de bel hangt! Er is een probleem in het netwerk van KPN die ervoor zorgt dat er geen signaal meer bij het modem aankomt. Jouw verhaal klopt dus als een bus. Er is inmiddels een ticket aangemaakt om dit verhaal bij KPN kenbaar te maken. Zij zullen het z.s.m. oppakken en oplossen voor je, meestal duurt dit een aantal werkdagen. Bij voorkeur lossen ze dit overigens op op eigen houtje. Indien jouw medewerking noodzakelijk is zal er telefonisch contact worden gelegd om een afspraak te maken om op locatie te komen.

Koppel het even terug als het weer werkt alsjeblieft. :)

Michael
Wel jammer dat weer aan kpn lag. Vorig keer was het ook weer raak. Hopelijk dat vandaag weer werkt.
@micheal

Ik kreeg vanmiddag sms dat de verbinding weer actief en nog een sms dat ik de modem aan moet laten staan. De modem staat hele weekend al aan. Nu hebben we het gereset en na een uur hebben we nog steeds geen verbinding.
Op de sms kan ik niet terug reageren.

Btw experia v8 modem brandt de power rood na reset. Inmiddels een ur geleden. Wat moeten we nu doen?
@Micheal

Kunnen wij nog reactie of acties verwachten van telfort?
Na de sms berichten hebben we niets meer gehoord. Internet en tv doen het nog steeds niet 😑
Reputatie 8
Badge +2
@kmok,

De verbinding werkt inmiddels voor zover ik dat kan zien, ervaar je dit ook als zodanig? :)

Michael

Reageer