beantwoord

modum stuk?

• 23 februari 2020
  • 5 reacties
  • 110 keer bekeken

Beste, vanmorgen kwam ik bij mijn modum uit dat hiervan alle lichtjes tegelijk gaan branden en vervolgens weer uit. (Knippereffect)

Ik heb alles al wat er op de site staat gedaan. Gereset aan /uit , maar het blijft het zelfde.

Kpn kan mij niet helpen omdat alleen mobiel is overgezet en zij niet bij het internetdossier van mij kunnen om te resetten.  Jullie zijn op zondag niet open, dus kan nu helaas niets. Slechte zaak overigens.  Ik hoop op een snel antwoord. 

icon

Beste antwoord door jimny 23 februari 2020, 10:25

Vernieuw het aansluit kabeltje max 150 cm eens dat wil nog wel eens helpen, echter dat knipperen van alle lampjes duid er meestal op dat het modem defect is, vul alvast je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare na het weekend wie je bent zodra je topic aan de beurt is 

Bekijk reactie

5 reacties

Hallo @Hermine , resetten kun je ook zelf doen.

Neem een paperclip, druk die ongeveer 10 seconden in het resetgaatje en laat dan weer los.

Welk merk en type modem heb je en heb je glasvezel of xDSL?

Goedemorgen jand, 

Ik heb reeds gereset.  Heeft niet geholpen.

Experia box v8  ADSL aansluiting

Gr Hermine 

Reputatie 8
Badge +18

Vernieuw het aansluit kabeltje max 150 cm eens dat wil nog wel eens helpen, echter dat knipperen van alle lampjes duid er meestal op dat het modem defect is, vul alvast je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare na het weekend wie je bent zodra je topic aan de beurt is 

Dank voor de info. Gegevens aangevuld. Hopelijk snel een oplossing. Gr Hermine 

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Hermine, het lijkt er inderdaad op dat jouw modem de geest heeft gegeven. Ik heb je dan ook een nieuwe gestuurd. Deze ontvang je binnen twee werkdagen. Ik hoor graag hoe deze zijn werk doet. 

Reageer