beantwoord

Modem zyxell

• 29 januari 2013
  • 3 reacties
  • 1648 keer bekeken

Badge
Op mijn modem branden de volgende lamjes groen: wlan, phone en internet dat knippert.
De andere lamjes zijn oranje gsl constant brandend, ethernet 4 voor tv knipperend.
Ik dacht dat alles groen moest zijn klopt dat.
icon

Beste antwoord door Kees-Jan 29 januari 2013, 14:44

Nee, DSL kan oranje zijn (ADSL) of groen zijn (VDSL).
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Nee, DSL kan oranje zijn (ADSL) of groen zijn (VDSL).
Hallo goedemiddag:

Kan iemand mij helpen of adviseren over de snelheid van mijn nieuwe computer ?  De huidige snelheid is werkelijk belabberd en er is niet naar te kijken het stopt voordurend                                                                                                                                    

Ik heb 8/ 9 jaar terug een Modem ontvangen van Tiscali, dat later werd overgenomen door Telfort.

Het modem is een ZyXel prestige 600 series.

Ik zit met mijn computer op de Telefoonlijn, bij KPN.  Kan of heeft een " Internet Extra" Modem aanbieding zin op mijn adres: xxx  Of moet of kan ik niet verder gaan als " Internet Instap"  waar ze dan mee komen?

Graag hoor ik iets waar ik mee verder kan, of wat ik moet of " kan" doen...

Alvast bedank
Jan Lempens

Badge
@Jan Lempens,

Welkom op het forum! Ik zie dat je inderdaad nog op een erg oud pakket staat. De snelheid zal wel omhoog gaan en je zult minder per maand gaan betalen als je verlengt. De verbinding zal vanwege de afstand tot de wijkcentrale echter niet sneller zijn dan 2Mb down. Je kunt zelf jouw contract verlengen op Mijn Telfort.

Jelmer

Reageer