beantwoord

Modem Zyxel dood

  • 17 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 134 keer bekeken

Reputatie 1
Goede avond,
Hopelijk kan iemand ons helpen.
We zijn de hele avond al bezig om internet te krijgen..helaas.
Er brand alleen een power knop(soms) en de aansluiting ethernet
Voor de rest niets meer..alle draden gecontroleerd ,zit allemaal goed
Proberen te resetten,maar dat doet hij ook niet..na 5 minuten niets.
Ik hoop dat dit gauw opgelost wordt ,ik zit nu op mijn mobiel hotspot en heb niet zoveel mb.

Ik hoop gauw op een reply ,groet Nicolet
icon

Beste antwoord door Enterprise 17 augustus 2017, 07:08

Inderdaad,maar na 25 seconden geen reactie
Dus dan maar wat langer proberen):

Dat heeft geen zin, de modem is defect lijkt het.
Je kan de helpdesk bellen op 0900-9596 (lokale kosten) en dit melden zodat Telfort een nieuwe kan sturen.
Zeg dan wel dat je op dit forum bent geweest en dat het advies is om de modem te vernieuwen.
Of je wacht op een Telfort medewerker die hier je vraag oppikt zodat deze het voor je regelt.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Heb je de modem goed gereset, dus het knopje ca. 25 seconden ingedrukt gehouden tot de lampjes uit- en weer aangaan..?
Reputatie 1
Ja,al meerdere geprobeerd..soms wel 5 minuten.
Geeft helemaal geen reactie
Reputatie 8
Badge +9
Als je het knopje zolang indrukt gaat het juist mis omdat je dan de reset afbreekt.
De standaardprocedure is 25 seconden ingedrukt houden.
Als dit nu niet meer werkt dan is de modem inderdaad defect.
Reputatie 1
Inderdaad,maar na 25 seconden geen reactie
Dus dan maar wat langer proberen):
Reputatie 8
Badge +9
Inderdaad,maar na 25 seconden geen reactie
Dus dan maar wat langer proberen):

Dat heeft geen zin, de modem is defect lijkt het.
Je kan de helpdesk bellen op 0900-9596 (lokale kosten) en dit melden zodat Telfort een nieuwe kan sturen.
Zeg dan wel dat je op dit forum bent geweest en dat het advies is om de modem te vernieuwen.
Of je wacht op een Telfort medewerker die hier je vraag oppikt zodat deze het voor je regelt.
Reputatie 1
Oke als het goed is wordt hij vandaag verstuurd
Maar vergeten te vragen of ik een track and trace krijg?
Misschien is dat hier bekend?
Badge
Hallo Nicolet,

Ik heb kort geleden een nieuw modem van Telfort ontvangen. Ik heb geen Track & Trace-code gekregen, maar omdat ik een account heb bij "jouw.postnl.nl" kon ik de zending wél volgen.

Gr, Martin.
Reputatie 1
Dank je voor de reactie en inderdaad
Via de app van post.nl komt hij morgen aan:)

Reageer