beantwoord

Modem Zyxel

  • 30 augustus 2017
  • 34 reacties
  • 383 keer bekeken


Toon het eerste bericht

34 reacties

Wat nu?
Reputatie 8
Badge +19
Het vinkje staat al aan...en bij wireless network name staat wel iets anders dan op mijn kaartje
Dan is de reset niet geslaagd...
Druk met een paperclip of zoiets in het resetgaatje achterop de modem en hou deze ca. 25 seconden ingedrukt tot de lampjes even uit- en weer aangaan.
De modem start vanzelf weer op.
Check nu of de wireless network name wel hetzelfde is als die op het kaartje.
En met een beetje geluk brandt het wifilampje ook weer...
Gereset alles ging uit en weer aan
Zelfde afbeelding als die ik je net stuurde
Reputatie 8
Badge +19
Conclusie.. deze oude modem is defect en moet worden vervangen door Telfort.
Twee mogelijkheden... Bel de helpdesk op 0900-9596 en meldt dat je modem defect is.
Of wacht even op een reactie van een Telfort medewerker hier op het forum, zij kunnen ook een nieuwe modem sturen.
Bedankt voor uw hulp. Er wordt een nieuwe modem opgestuurd.👍
Reputatie 8
Badge +19
Bedankt voor uw hulp. Er wordt een nieuwe modem opgestuurd.👍
Klasse..! 👍😁
Reputatie 1
Badge
Kan iemand het adres verwijderen die in de openingspost staat.
Reputatie 8
Badge +16
Kan iemand het adres verwijderen die in de openingspost staat.
Done! Bedankt voor de attentie. 🙂

Reageer