beantwoord

Modem/wifi valt steeds weg

• 28 maart 2015
  • 5 reacties
  • 966 keer bekeken

Goedenavond,

Sinds donderdagavond valt het wifinetwerk telkens weg. Dit is uiterst vervelend, ik kijk namelijk veel tv via jullie app en omdat wifi uitgevallen was, is mijn telefoon toen overgeschakeld naar 3g netwerk. Met als resultaat dat ik bijna 500 mb over mn abonnement heen zit. Is er ook een oplossing/reset mogelijkheid waardoor deze storing opgelost kan worden?

Vr.gr.
icon

Beste antwoord door jimny 28 maart 2015, 23:02

Waarschijnlijk zit je op een te druk wifi kanaal, via play store kun je wifi analyzer downloaden en dan kun je in deze app zien welk wifi kanaal het beste is.
Als je vervolgens inlogt op je modem kun je vervolgens een minder druk wifi kanaal instellen op je modem
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Waarschijnlijk zit je op een te druk wifi kanaal, via play store kun je wifi analyzer downloaden en dan kun je in deze app zien welk wifi kanaal het beste is.
Als je vervolgens inlogt op je modem kun je vervolgens een minder druk wifi kanaal instellen op je modem
Wat moet je doen met foutcode 12. Alles is goed aangesloten. Baal echt op zaterdagavond en niemand die je kan bereiken tot maandag.
Reputatie 8
Badge +18
Wat moet je doen met foutcode 12. Alles is goed aangesloten. Baal echt op zaterdagavond en niemand die je kan bereiken tot maandag.

Je kunt het beste een nieuw eigen topic aanmaken dit om het forum overzichtelijk te houden en als het gaat om iTv is de klantenservice ook op zondagen bereikbaar.
Reputatie 8
Badge +16
@bettin,

Welkom op het forum!

Het is niet leuk dat je WiFi-verbinding telkens wegvalt. Ik heb zojuist je verbinding bekeken en ik zie dat deze stabiel is. Ervaar je nog steeds een wegvallende WiFi-verbinding? Zo ja, dan is het handig om de suggestie die jimny heeft aangekaart even uit te proberen. Ik kijk uit naar jouw reactie.

@jimny,

Bedankt!

@lutje,

Ik heb al contact met jou via je andere topic.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@bettin,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Ik neem aan dat je geen problemen meer ervaart met je WiFi-verbinding.
Zo ja, dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.

Stephen