beantwoord

Modem werkt niet meer goed.

• 4 september 2017
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Hallo, ik ben sinds nov 2015 klant bij jullie. Maar sinds een paar maanden begint mijn modem, Experia Box v8, steeds uit te vallen. Waardoor TV en WIFI steeds uitvalt. ik heb alles al geprobeerd wat op de site staat om problemen te verhelpen, maar helaas heeft niks geholpen. Is er een mogelijkheid dat ik een nieuwe modem krijgt.
mvg
icon

Beste antwoord door Stephen 15 september 2017, 15:19

Beste bo1001065468, wat jammer dat een reactie van jou is uitgebleven. Ik neem aan dat je geen problemen meer ervaart met het modem. Mocht dit wel het geval zijn laat dan een reactie achter in dit topic.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Daar zal Telfort je mee moeten helpen de Telfort medewerkers lezen alles mee dus zodra je aan de beurt ben zullen ze reageren op dit topic misschien is het handiger om eventueel te bellen gaat sneller uiteraard.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo bo1001065468, welkom op het forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart met modem. Heb je ook de DSL-kabel (kabel tussen modem en IS/RA punt) vervangen? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Beste bo1001065468, wat jammer dat een reactie van jou is uitgebleven. Ik neem aan dat je geen problemen meer ervaart met het modem. Mocht dit wel het geval zijn laat dan een reactie achter in dit topic.

Reageer