beantwoord

Modem werkt niet meer

• 6 januari 2020
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Beste Telfort,

Graag ontvangen wij een nieuwe modem. Wij hebben een hele oude en deze heeft wat kuren. Op dit moment ligt het internet eruit en ik werk thuis. Dit is heel vervelend. Ik heb een aantal keren gebeld maar heb tot twee keer toe onnodig informatie via een sms gehad. Frustrerend! Het enige wat wij nodig hebben is een nieuwe modem die naar behoren werkt. Kunt u mij daarbij helpen.

Dank!

Emily

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 6 januari 2020, 11:24

Hoi @emily.monteiro, welkom bij ons op het forum. Als je verbinding niet werkt terwijl je thuis wilt werken is dat zeker vervelend, je kunt dan niets. Ik wou met je meekijken, maar op jouw forumprofiel zie ik alleen je postcode staan. Zou je daar je huisnummer aan kunnen toevoegen, zodat ik met je mee kan kijken? 

Zou je me ook kunnen vertellen welke lampjes er precies branden op jouw modem, welk model het is en wat voor kuren deze nu heeft? Heb je jouw modem al eens volledig opnieuw ingesteld?

Als ik die antwoorden weet kunnen we samen kijken hoe ik je kan helpen. Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @emily.monteiro, welkom bij ons op het forum. Als je verbinding niet werkt terwijl je thuis wilt werken is dat zeker vervelend, je kunt dan niets. Ik wou met je meekijken, maar op jouw forumprofiel zie ik alleen je postcode staan. Zou je daar je huisnummer aan kunnen toevoegen, zodat ik met je mee kan kijken? 

Zou je me ook kunnen vertellen welke lampjes er precies branden op jouw modem, welk model het is en wat voor kuren deze nu heeft? Heb je jouw modem al eens volledig opnieuw ingesteld?

Als ik die antwoorden weet kunnen we samen kijken hoe ik je kan helpen. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

@emily.monteiro Hi Emily, Jasper heeft vakantie, daarom reageer ik in jouw topic. 

Ik zie dat je sinds Jaspers laatste berichtje nog niet hebt gereageerd. Ik hoop dat dat een goed teken is. Zo niet, of mocht je vragen hebben, laat het hier dan vooral weten. We helpen je graag verder.

Reageer