beantwoord

Modem werkt niet goed

rood.65
ik moet 4a5 keer per week de stekker van de modem uit het kontakt halen is dat normaal alles al geriset en heb hem volgens mij net 4 maanden
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 14 augustus 2017, 13:00

Hoi Rood.65, ben je inmiddels via een andere weg geholpen? Daar ga ik vanuit, aangezien ik niks van je voorbij heb zien komen. Als ik nog wel iets kan doen, dan hoor ik het graag.

Bekijk reactie

6 reacties

cobus
Reputatie 3
Badge +2
Nou dat hoort idd niet daar zal Telfort je verder mee moeten helpen zelf denk ik als eerste een lijntest zodat dat kan worden uitgesloten.
Franzki
Reputatie 5
Badge +3
De vraag is eigenlijk,

Wat voor modem heb je?
Wat voor abonnement heb je (ADSL, VDSL, glasvezel)?
In het geval van ADSL of VDSL, hoe is het modem aangesloten op de hoofdaansluiting?

En vooral... wat gaat er precies mis dat je het modem opnieuw moet opstarten?
Cindy - Telfort
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Rood.65, welkom op het forum. Waarvoor start je je modem precies opnieuw op? Als je antwoord op de vragen van Franzki geeft, dan kunnen we van daaruit verder denken. I
Cindy - Telfort
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Rood.65, ben je inmiddels via een andere weg geholpen? Daar ga ik vanuit, aangezien ik niks van je voorbij heb zien komen. Als ik nog wel iets kan doen, dan hoor ik het graag.
simo belhaji
Ik heb drie weken geleden een andere modem aangeboden maar nog steeds niet ontvangen volgens klanten service binnen een week in huis maar nog geen vlo idee
Franzki
Reputatie 5
Badge +3
@simo belhaji

Je kunt voor je vraag beter een eigen topic aanmaken. Dat doe je met de blauwe knop bovenin het scherm ("Start een topic") of door > hier < te klikken.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)