Modem werkt niet goed

• 8 juni 2017
  • 10 reacties
  • 411 keer bekeken

Goededag
Onze modem ( een jaar oud) werkt niet goed.
Wifi valt steeds uit en tv ook . Dit komt regelmatig voor en is vrij vervelend
Wat kan hier aan gedaan worden ?

Mvg rosemarijn winter-brandenburg

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Hallo,
Welk modem heb je en gaat het om glas- of adsl verbinding
Ik heb een witte modem waar experia box v8 op staat. En heb als goed is glas verbinding
Reputatie 8
Badge +17
Geef je modem eens een harde reset door met een puntig voorwerp het resetgaatje aan de achterkant 10 sec in te drukken
Heb ik al 3x gedaan
Maar helpt niet
Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort leest altijd mee dus als je topic aan de beurt is reageren ze wel
Naja wil er niet te lang op blijven wachten .. het begint zwaar irritant te worden om savonds niet normaal tv te kunnen kijken .. is er een mogelijkheid om ons contract optezeggen (weet de eind datum niet )
Zou graag willen overstappen namelijk
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Rosemarijn, welkom! Wat lastig om te horen dat je een wegvallende verbinding hebt. Uit je reacties haal ik dat je je modem al gereset hebt, maar dat dit geen verschil maakt. Vaak kan het dan zijn dat er andere factoren invloed hebben, denk hierbij aan de kabels of de aansluiting in je woning. Heb je de aansluitkabel al een keer los gehaald en goed stevig vast gedrukt? Heb je ook weten te testen met een andere kabel (max. 150 centimeter) tussen je modem en het aansluitpunt? Kan je mij ook doorgeven wat de lampjes op je modem doen als je verbinding weg valt? Ik hoor het graag van je
Heb ik (helaas ) ook al gedaan .. zelf andere kabels geprobeerd.
Sommige lampjes op de modem vallen weg wanneer de verbinding wegvalt
Reputatie 7
Badge +7
Jammer dat je met een andere kabel ook nog problemen blijft houden. Ik heb een monteur voor je aangevraagd, omdat de afgelopen paar uur je verbinding ook weer wegvallen is. Het lijkt me daarom het beste om je verbinding te laten controleren. Je kan een afspraak maken via 088 - 2000 137. Een medewerker van Guidion plant dan zo snel mogelijk een afspraak in.

Reageer