beantwoord

Modem werkt niet en lampjes gaan niet meer aan

• 23 september 2019
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Reputatie 1
hebben sinds een week of 2 problemen met het Internet, het werkt helemaal niet. Ik heb de modem gereset en weer werkt het internet elke keer niet. Ook branden de lichtjes helemaal niet. Ik zou graag een nieuwe router willen ontvangen, het is overduidelijk dat het aan de modem ligt.
mvg, Burak iz

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 26 september 2019, 12:31

Beste Alexandra,

Ik heb de nieuwe modem gisteren mogen ontvangen. Tot zover werkt alles prima. Oude modem zal ik zo snel mogelijk opsturen.

Mvg,
Burak Iz

Hoi Burak, dankjewel voor de terugkoppeling, ik ben blij dat alles weer goed werkt 🙂 En dat is prima, je kan het oude modem gratis naar ons retourneren. Mocht je vragen hebben of als we iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden hier op het forum.
Bekijk reactie

5 reacties

Het kan ook de voeding zijn.
Als je een vergelijkbare adapter hebt liggen, heb ik in ieder geval weer internet tot je een nieuwe hebt.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @bcan.iz, ik lees dat je modem niet meer werkt en de lampjes niet aan gaan, dat is niet de bedoeling. Goed dat je het laat weten, ik help je graag aan een nieuwe.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb ze erbij gepakt. Je hebt een vrij oud modem zie ik, een Zyxel. Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd! Deze ontvang je binnen enkele werkdagen thuis, zo snel mogelijk. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Reputatie 1
Beste Alexandra,

Dankjewel voor je snelle reactie en voor je behulpzaamheid. Ik laat je weten zodra modem is aangekomen.

mvg,
Burak Iz
Reputatie 1
Beste Alexandra,

Ik heb de nieuwe modem gisteren mogen ontvangen. Tot zover werkt alles prima. Oude modem zal ik zo snel mogelijk opsturen.

Mvg,
Burak Iz
Reputatie 8
Badge +11
Beste Alexandra,

Mvg,
Burak Iz

Hoi Burak, dankjewel voor de terugkoppeling, ik ben blij dat alles weer goed werkt 🙂 En dat is prima, je kan het oude modem gratis naar ons retourneren. Mocht je vragen hebben of als we iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden hier op het forum.

Reageer