beantwoord

Modem werkt niet

• 1 juli 2020
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Hi Telfort! 
Sinds vanmiddag doet mijn modem het niet meer. Er brand geen enkel lampje. Op de tv staat de foutmelding 303. Het stappenplan voor de foutmelding hebben we al geprobeerd. Maar niks werkt

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 2 juli 2020, 08:26

Goedemorgen @Minou, zo te horen heeft jouw Experia Box (of de adapter) het begeven. Zo werkt je verbinding niet natuurlijk.

Fijn dat je gegevens al in je forumprofiel staan. Ik heb meteen een nieuwe Experia Box voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen een paar werkdagen. Zo gauw je deze aangesloten hebt, kan je het oude modem gratis naar ons terugsturen. 

Laat je weten of alles is gelukt en of de verbinding het weer doet?

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Kan het zo zijn dat de adapter van je modem defect is en welk modem heb je precies

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Minou, zo te horen heeft jouw Experia Box (of de adapter) het begeven. Zo werkt je verbinding niet natuurlijk.

Fijn dat je gegevens al in je forumprofiel staan. Ik heb meteen een nieuwe Experia Box voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen een paar werkdagen. Zo gauw je deze aangesloten hebt, kan je het oude modem gratis naar ons terugsturen. 

Laat je weten of alles is gelukt en of de verbinding het weer doet?

Reageer