beantwoord

Modem wél teruggestuurd

  • 27 januari 2016
  • 3 reacties
  • 237 keer bekeken

Dag Webcare

Ik kreeg vandaag bericht dat jullie mijn modemnog niet terugontvangen hebben, maar ik heb modem met settopbox en AB als één pakket ingeleverd. Heb ik ook een bonnetje van maar daar staat natuurlijk niet op wat er in het verzonden pakketje zat. Ik hoop niet dat er nu 49 euro gaan worden geïnd! Kunnen jullie uitzoeken hoe verder?

Ik PM graag m'n NAW-gegevens.

Groetjes, Marco
icon

Beste antwoord door marcostaal 28 januari 2016, 20:17

Is inmiddels opgelost Michael, dank voor je bericht. Topic mag dicht!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Marco! Da's niet zo handig inderdaad. Als je aangeeft het retour gestuurd te hebben, dan is dat zo, zo simpel is het! Er gaat vast iets niet helemaal goed in bij de verwerking van de administratie. Ik zal het voor je uitzoeken als je jouw naw-gegevens aan mij doorgeeft in een privébericht. Na ontvangst kom ik er zo snel mogelijk op terug.
Is inmiddels opgelost Michael, dank voor je bericht. Topic mag dicht!
Reputatie 8
Badge +2
Heel goed, Marco. Fijn om te vernemen! 🙂