beantwoord

Modem weigert dienst

• 25 september 2017
  • 8 reacties
  • 113 keer bekeken

Vorige week heb ik van jullie een nieuw modem ontvangen omdat mijn vorige stuk was. Deze heeft prima gefunctioneerd tot gisteravond. De internetverbinding viel opeens weg en kwam ook niet meer terug. Het modem is niet meer via de browser te benaderen en er branden maar twee lampjes: power en wireless (beide groen).

Ik heb een geprobeerd een reset uit te voeren door de resetknop op de achterkant tot wel een paar minuten lang ingedrukt te houden. De lampjes gaan niet knipperen en de modem reset zich niet.

Betekend dit dat het modem alweer defect is?
icon

Beste antwoord door Stephen 6 oktober 2017, 10:32

Beste Chris, ik zie dat een reactie van jou is uitgebleven. Ik ga er vanuit dat het nieuwe modem naar behoren functioneert. Mocht dit niet het geval zijn laat dan een reactie achter in dit topic.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je hebt denk ik een experiabox V8 en voor een reset moet je het knopje 10 seconden indrukken, maar alvorens dit te doen moet je het aansluitsnoertje vanaf het aansluitpunt en modem vernieuwen want die kan ook defect zijn.
Bedankt voor de tip. Het gaat inderdaad om een Experiabox V8. Ik heb het kabeltje vervangen en opnieuw een reset proberen uit te voeren, maar dat maakt geen verschil.
Reputatie 8
Badge +17
Dan moet je helaas even wachten op webcare Telfort totdat ze je topic oppakken
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Chris, balen dat het nieuwe modem de geest heeft gegeven. Een vervangend exemplaar wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele dagen. Laat je dan even weten hoe het nieuwe modem functioneert?
Top! Ik wacht het nieuwe modem af.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Chris, ik zie dat een reactie van jou is uitgebleven. Ik ga er vanuit dat het nieuwe modem naar behoren functioneert. Mocht dit niet het geval zijn laat dan een reactie achter in dit topic.
Beste Stephen, tot nu toe werkt het nieuwe modem perfect.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden. Fijn weekend!

Reageer