Modem valt uit en reset

  • 19 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 163 keer bekeken

Hallo,

Ik ben nu ongeveer 2 en een halve week klant bij jullie en vanaf het begin heeft het modem niet naar behoren gefunctioneerd. Er is al een monteur langs geweest die dacht dat het aan de hoofdaansluiting lag maar dit bleek niet het geval. Hij heeft het namelijk opnieuw aangesloten en even bleek het probleem verholpen te zijn, alleen begon de ellende volgende dag gewoon weer van vooraf aan. Ik ben op het forum al soortgelijke topics tegengekomen met hetzelfde probleem. Hier bleek vaak een kapot modem en/of voeding het probleem te zijn. Graag zou ik ook een nieuw modem van jullie ontvangen. Ik begin de niet goed werkende verbinding nu wel een beetje zat te worden. Ik hoor graag zsm van jullie.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Dennis, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Ik zie dat je gisteren een nieuw modem hebt ontvangen. Is het probleem hiermee opgelost? Ik kijk uit naar jouw reactie.

Reageer