vraag

Modem valt regelmatig uit

• 16 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Ook bij mij valt de modem regelmatig uit, heel irritant.
Ben al jaren abonnee van Telfort en heb al die tijd de Experia Box V8 modem.
Ik weet niet of mijn abonnement inmiddels is overgezet naar KPN, wellicht dat een en ander daarmee te maken heeft.
Geprobeerd de modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen volgens het schema van KPN maar bij de systeeminstellingen heb ik deze optie niet.
Ik denk dat ik geholpen kan worden met een nieuw modem.
Ten overvloede zij gemeld dat rondom onze woning tig zonnepanelen zijn geplaatst, kan dat van invloed zijn op de werking van de modem ?

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @T. Schalk, niet fijn dat jouw modem geregeld uitvalt! Goed dat je een seintje geeft, zodat we met je mee kunnen zoeken naar de oplossing.

Ik kijk graag voor je wat ik kan doen. Heb je nog geen e-mail ontvangen over de overgang naar KPN? Wat gebeurt er precies wanneer het modem uitvalt, valt alleen WiFi weg bijvoorbeeld, of vallen er ook lampjes uit op het modem? En kan je voor mij je postcode en huisnummer toevoegen in je forumprofiel

• ik heb inderdaad een e-mail ontvangen over de overgang naar KPN, dit zal dit weekend gaan gebeuren
  • niettemin heb ik al geruime tijd last van uitval van de modem
  • daarbij valt zowel WiFi uit alsmede de lampjes
  • indien de TV aanstaat verschijnt daarop een melding
  • het duurt geruime tijd voordat de modem weer herstart is, maar kan dan ook weer direct uitvallen

Postcode en huisnummer zal ik aan het profiel toevoegen.

Hallo @T. Schalk , i.v.m. de migratie naar KPN dit weekend kan TFT niets (meer) voor je betekenen ben ik bang. Je kunt nadat je de bevestiging van de migratie naar KPN hebt ontvangen a.s. maandag contact opnemen met KPN, 0800 0402.

Reputatie 8
Badge +11

@T. Schalk Dat is zeker niet de bedoeling. Goed om te weten dat je dit weekend overgezet wordt naar KPN. Dat maakt het voor mij helaas lastiger, want doordat je nu overgezet wordt kan ik niet meer goed bij je gegevens en de verbinding niet nakijken. Excuus hiervoor! Je ontvangt informatie via e-mail zo gauw je helemaal overgezet bent naar KPN na het weekend. De verbinding blijft technisch hetzelfde. Als je hier dan nog hinder van ondervindt, dan kan je terecht bij de klantenservice van KPN. Onze collega's daar helpen je dan verder om dit op te lossen.

Reageer