Sinds een aantal weken hebben wij last van het wegvallen van de WiFi verbinding.. na een korte time out van zo’n 10 seconden doet die het dan weer. Heb hem modem al gereset en van alles geprobeerd niks helpt.. ik ben bang dat mijn oude V8 modem het aan het begeven is.. daarom zou ik graag een nieuwe v10 opgestuurd willen hebben
Sinds een aantal weken hebben wij last van het wegvallen van de WiFi verbinding.. na een korte time out van zo’n 10 seconden doet die het dan weer. Heb hem modem al gereset en van alles geprobeerd niks helpt.. ik ben bang dat mijn oude V8 modem het aan het begeven is.. daarom zou ik graag een nieuwe v10 opgestuurd willen hebben
Hallo
Ben je nog niet gemigreerd vul dan in het privédeel van je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.
Sinds een aantal weken hebben wij last van het wegvallen van de WiFi verbinding.. na een korte time out van zo’n 10 seconden doet die het dan weer. Heb hem modem al gereset en van alles geprobeerd niks helpt.. ik ben bang dat mijn oude V8 modem het aan het begeven is.. daarom zou ik graag een nieuwe v10 opgestuurd willen hebben
Hallo
Ben jo nog niet gemigreerd vul dan in het privédeel van je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.
Gedaan ik zit nog steeds bij Telfort
Hoi
Lastig dat jouw WiFi verbinding niet lekker meer werkt. Fijn dat je op advies van JanD je gegevens al ingevuld hebt in je profiel! Ik ben het met Jimny eens, het lijkt erop dat het WiFi gedeelte van je modem niet goed meer werkt. Daarom heb ik een nieuwe Experia Box voor je aangevraagd. Deze heb je zo snel mogelijk in huis, binnen enkele werkdagen.
Laat je hier weten of alles weer goed werkt?
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.